Quinn Geplaatst 5 april Auteur Rapport Geplaatst 5 april Prepare ship for ludicrous speed! Fasten all seatbelts, seal all entrances and exits, close all shops in the mall, cancel the three ring circus, secure all animals in the zoo!
Reacher Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Darn! Volgens mij is het die serie van Seth MacFarlane. Een soort van satire op Star Trek. Maar ik kan niet op de naam komen..
Reacher Geplaatst 5 april Rapport Geplaatst 5 april Ik heb gegoogled. Ik heb van deze film gehoord, maar ik heb’m nooit gezien. ‘Blozende emoji’. Volgens mij zou @Hadocque deze moeten weten.
Quinn Geplaatst 7 april Auteur Rapport Geplaatst 7 april Okay, het was Spaceballs. Volgende. Mommy, the President drank my chocolate milk. He didn't even say please!
Reacher Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Ik heb gegoogled, het klopt. Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Quinn Geplaatst 15 april Auteur Rapport Geplaatst 15 april Een uitgebreidere, met opties. Maar elk antwoord mag ook. Naam auteur, acteur, rol, toneelstuk.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Shakespeare, David Tennant, Hamlet in Hamlet.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Is het echt ongelofelijk? 🙃 Auteur/ book: ‘I am Nothing. He liked the name. It did not make him feel worthless; on the contrary, he began to think of himself as a blank slate upon which anything could be written. The words inscribed on his soul were up to him’.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik weet niet meer welk boek, maar het was Poppy Z.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lost Souls. Wauw. Ik zou je ten huwelijk vragen maar ik heb eerst nog een echtscheiding met Hub na onze date in 2323 gepland.
Quinn Geplaatst 52 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 52 minuten geleden En je bent verloofd met c.
Reacher Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden 12 minuten geleden zei Quinn: En je bent verloofd met c. O ja. 🤩 Bob en lady jane reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden