Sparood17 Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Hoi allemaal, ik heb altijd graag gedronken tot het uit de hand is gelopen. Ik zat op een gegeven moment op 2L wijn per dag. Vandaag is het dag1 zonder dus voel me doodzenuwachtig, somber en hartkloppingen. Afbouwen gaat voor mij niet werken, daar ben ik niet sterk genoeg voor na een paar wijntjes. Via dit forum wil ik graag de moet erin houden. Groetjes Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 3 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Dank je! Op dag 5 zal ik ak betetrots zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 3 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 17 minuten geleden zei Pulluptomybumper: Goed bezig! Sterkte Dank je! Ik wil het ook echt niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 3 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Zo is dat en ik ga lekker vroeg naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Goed van je dat je stopt met dat oeverloze drinken. Mijn leven is er veel fijner door geworden dat wens ik jou ook toe. Succes en blijf hier maar veel lezen en schrijven, dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 welkom Sparood en als je tijd overhoudt, maar eens flink hier lezen bij anderen dat motiveert enorm, ook als er eens wat zwaardere tijden aankomen succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Hoi SpaRood, hoe gaat het nu? Ik las net pas je eerste berichten van gisteren. Hoe ben je deze dag doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Hoi carpediem, ik ben nu 2 dagen AV. De 1e dag voelde ik me vreselijk, de 2e wat beter. Nu dag 3. Ik word al actiever en slaap best goed. Dus het valt me reuze mee. Roberto en CarpeDiem reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Fijn! Ik wens je een mooie derde droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Dank je Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Dank je Mysterious, ja opnieuw normaal gaan eten is ook wel een dingetje. En ik betrap me erop dat ik mezelf op dag 6 een fles beloof als beloning. Het stoppen is te doen maar doorgaan zal voor mij het moeilijkst worden. Mijn hersens spelen truukjes met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Beloof jezelf iets veel beters op dag 6...... wat vind je leuk om te krijgen/regelen voor jezelf? Alleen er over nadenken is al leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden