karin123 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goedemorgen allemaal. Nou de kerstdagen zijn weer voorbij. Op naar nieuwjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Goedemorgen karin hie gaat xie hier nog niet lekker naar gevoel hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Hallo Lieve Mensen Piuisje ik heb ook zo naar gevoel in mijn hooft ik heb 45 jaar bromazepam gebruikt die zooi nooit heeft een dokter mij vertelt dat het slecht is ben 7 maanden geleden gestopt soms heb ik een fijn gevoel maar het duurt zo lang ik wil zo graag beter worden jullie ook nou ik wens jullie allemaal gezondheid liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 @bolletjehoe gaat het? bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goede morgen allemaal weer somber weer hoe gaat het Bolletje zijn je ogen genezen en Karin ga je wandelen met je vriend je hond Pluisje gaat het wat beter ik ben gisteravond naar de supermarkt geweest ging goed fijne dag allemaal liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 @Wilhelminadonker weer weer vandaag. Ik ga weer wandelen vanmiddag met man en hond, weer of geen weer. Goed dat je naar de supermarkt bent geweest Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Op 27-12-2021 om 11:54 zei Wilhelmina: Hallo Lieve Mensen Piuisje ik heb ook zo naar gevoel in mijn hooft ik heb 45 jaar bromazepam gebruikt die zooi nooit heeft een dokter mij vertelt dat het slecht is ben 7 maanden geleden gestopt soms heb ik een fijn gevoel maar het duurt zo lang ik wil zo graag beter worden jullie ook nou ik wens jullie allemaal gezondheid liefs wil Dankje wel wil ja zo.n naar gevoel hoofd net of je gek wordt soms het is vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goeie morgen allemaal, hier gaat het weer redelijk goed met m'n ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Goedemorgen. Bolletje fijn dat je ogen het weer doen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Hallo Mensen vandaag weer somber weer Bolletje heel vervelend zere ogen komt weer goed hoor en Karin ik vind jou zo een sterke vrouw wat je allemaal doet Pluisje ik hoop dat je gauw gezond ben het komt goed even doorbijten voor jou komt het ook goed gisteren heb ik me haar geverf zo geen grijs haar meer liefs wil karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Goedemorgen lieve mensen Pluisje Bolletje en Karin zo somber alles zo stil ik huil door de ellende in ons land omdat mensen zo elkaar zo vermijden mondkapjes ja of nee maak niet uit wees aardig tegen elkaar liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Hoi allemaal nee helaas nog het zelfde gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Pluisje wat vervelend dat het zo lang duurt maar ik heb gehoord dat de genezing een jaar na afbouwen begint dus geef niet op het duurt lang maar genezing komt er wel lief wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 2 uur geleden zei Wilhelmina: Pluisje wat vervelend dat het zo lang duurt maar ik heb gehoord dat de genezing een jaar na afbouwen begint dus geef niet op het duurt lang maar genezing komt er wel lief wil Ja is heel naar ik sta weer terug op de lorazepam door een kantonie dus moet weer opnieuw afbouwen ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Pluisje op een dag ben je eraf zou mooi zijn nu opnieuw afbouwen doe rustig aan het komt goed ik wens je een fijne avond liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 18 uur geleden zei Wilhelmina: Pluisje op een dag ben je eraf zou mooi zijn nu opnieuw afbouwen doe rustig aan het komt goed ik wens je een fijne avond liefs wil Dankje wel ja je hebt het gevoel dat je gek wordt vreselijk ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2022 Pluisje je word niet gek ik heb ook zo raar gevoel in mijn hoofd komt van die rot pillen maar op een dag gaat het over liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 18 uur geleden zei Wilhelmina: Pluisje je word niet gek ik heb ook zo raar gevoel in mijn hoofd komt van die rot pillen maar op een dag gaat het over liefs wil Zo voelt het wil vreselijk ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Pluisje en Wilhelmina, wat naar dat jullie je zo blijven voelen. Merken jullie geen enkelijke verbetering soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Af en toe wel maar ik heb 45 jaar verslaaft geweest dat is niet niks dus ik moet herstellen mijn lichaam en geest is heel moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Oef 45 jaar. En hoelang ben je dan gestopt? Hopelijk wordt af en toe je beter voelen steeds meer momenten. Dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 ik ben 7 maanden geleden gestopt en de goeie momenten komen best wel en ik ben 75 jaar dan duurt het wat langer liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 3 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2022 Je bent een krachtige vrouw Wil ! Ik vind het echt sterk dat je op die leeftijd na zolang gebruik toch nog stopt. Powervrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Hallo Lieve mensen het zonnetje is er Pluisje hoe gaat het met jou en de andere mensen het is zwaar en dan corona stoppen we willen vrijheid leven blij zijn fijne dag en vrede met alle mensen liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Op 6-1-2022 om 11:59 zei Wilhelmina: Hallo Lieve mensen het zonnetje is er Pluisje hoe gaat het met jou en de andere mensen het is zwaar en dan corona stoppen we willen vrijheid leven blij zijn fijne dag en vrede met alle mensen liefs wil Hoi wil het gevoel gaat niet over helaas zo.n naar gevoel ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden