Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 En er zijn zo veel van en voor allerlei dingen. Ongesteld zijn, ovulatie, zwangerschap, prenatale en postnatale hormonen. De overgang… niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Ik ga iets heel geks doen, naar bed. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 En wat hebben mannen? Een prostaatonderzoek. . karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 7 minuten geleden zei Reacher: En er zijn zo veel van en voor allerlei dingen. Ongesteld zijn, ovulatie, zwangerschap, prenatale en postnatale hormonen. De overgang… 6 minuten geleden zei Reacher: En wat hebben mannen? Een prostaatonderzoek. . Tja, mannen en vrouwen worden steeds gelijker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 8 uur geleden zei Pulluptomybumper: Ja balletje balletje dat doen we af en toe Touw trekken is minder handig want daar wordt ze opgewonden van en is hier op de gladde tegels geen goed idee, dan ligt ze zo in een spagaat. Das voor straks in de zomer op het gras. Ik ga haar ook leren tellen. Ideeën zat. Kong, vullen met hondenpindakaas, kon onze border collie wel een tijdje mee vooruit. Werd ze ook wel rustig van, want zoek en denkspelletjes werd ze hyper van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 15 uur geleden zei Kohtje: Och, ik heb een bericht op dinsdag geplaatst omdat die ineens weer bovenaan stond... even kijken, kopiëren en plakken of zo.. ........... Ik raak er ook met de dagen van in de war, reageer vaak s morgens nog op de vorige avond omdat ik na achten alle schermen uit doe. Ik heb ook rust en tijd nodig, maar soms wil ik nog wel iets zeggen over gisteren. Zoals nu net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden