Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 7-12-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik ben nieuw en hoop op tips, adviezen en wat steun.  Ik heb 3 jaar Lora geslikt samen inmiddels Sertraline. 
De Lora wil heel graag afbouwen omdat deze niet meer helpt.  Ik hen ernstige klachten van vermoeidheid en vaak misselijk. 
Lig veel op bed. Ik heb nu de Lora waarvan ik gemiddeld 1 1/2 a 2 mg oer dag slikte op 1 mg. Ik ga per jan. over op taperingstrips voor 4 maanden naar 0. Probleem is ook dat ik erg slecht slaap daarvoor heeft mijn h.a. nu 5 mg Dia voorgeschreven maar ook daar slaap ik niet op. Hebben jullie tips voor mij?  Dank je wel alvast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kroola:

Goedemorgen, ik ben nieuw en hoop op tips, adviezen en wat steun.  Ik heb 3 jaar Lora geslikt samen inmiddels Sertraline. 
De Lora wil heel graag afbouwen omdat deze niet meer helpt.  Ik hen ernstige klachten van vermoeidheid en vaak misselijk. 
Lig veel op bed. Ik heb nu de Lora waarvan ik gemiddeld 1 1/2 a 2 mg oer dag slikte op 1 mg. Ik ga per jan. over op taperingstrips voor 4 maanden naar 0. Probleem is ook dat ik erg slecht slaap daarvoor heeft mijn h.a. nu 5 mg Dia voorgeschreven maar ook daar slaap ik niet op. Hebben jullie tips voor mij?  Dank je wel alvast. 

Welkom! Zit in hetzelfde schuitje. Slecht slapen, ook met ondersteuning.  Je lichaam heeft tijd nodig om weer te slapen zonder ondersteuning. Maar het is lastig. Ben zelf het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt. Ga overigens wel ondersteunend een slaapmodule volgen. Als ik daar iets uit kan halen deel ik het hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...