Kohtje Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 2 minuten geleden zei Bor: Nou ik hoop niet dat jullie nu met Mini gaan gooien. Ik zou zeggen: doen zolang het nog kan. Hoe Maxi-er ze wordt, hoe moeilijker dat gaat. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 bloemkoolroosjes met gehaktballetjes en aardappelblokjes gewokt en dan in een indiase pepersaus verder gaar sudderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Hier kant en klare boerenkool en gehaktbal van de slager Doe ik anders echt nooit, kook practisch altijd zelf Maar dacht ; Kom laat ik ook eens lui doen Tandarts heeft de kies weer gevuld was een mega grote vulling, en eigenlijk zou er voor het mooie een kroon op moeten Maar omdat de vorige vulling het bijna 12 jaar heeft uitgehouden, wilde ze het nog wel een keer op die manier proberen Als hij er nu weer snel uitvalt, dan wordt het dus wel een kroon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Gekookte rijst in melk met boter en suiker, aten wij vroeger als toetje @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 wij ook vroeger, maar nooit samen met hartig eten erbij hoor altijd als toetje geloof ik rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 7 uur geleden zei Donder: Zit die tracker dan op je oog? Om mijn pols Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 11 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Hier wordt het slapen steeds beter fietfjuu 1 uur geleden zei Donder: Het gaat dus om hartslag? Ik haal hier uit dat Ikkanhet niet echt gelooft dat ze steeds beter slaapt maar dat die app laat zien dat ze wél beter slaapt, waardoor ze zelf dan toch maar aanneemt dat ze inderdaad beter slaapt. Waardoor ze dan weer vrolijker wordt. (Dat laatste haal ik dan weer uit "fietfjuu") Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 1 uur geleden zei Bor: @ikkanhet Heeft volgens die app een maand achtereen geslapen? nee Bor, eerst de maand en daarna de dag. middernacht zit ertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden