Waldorff Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Ik had afgelopen weekend een terugval. Voel me echt klote. Vanmorgen huisarts weer om verwijzing gevraagd en dat loopt weer... Anderhalf jaar goed gegaan. Baal van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Wat maakte dat je die eerste weer nam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 4 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Wat maakte dat je die eerste weer nam? Ik wilde de roes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Want? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 4 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Tsja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 Weet je het niet? Want dan is het moeilijk om iets te bedenken hoe je een volgende keer kunt voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 zonde he Waldorff, soms is er een tegenslag/terugval nodig om je motivatie weer te her-ijken schouders eronder en doorrrrr mar weer je kunt het, dat heb je al bewezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden