Theo34 Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Hoi! Mijn naam is Theo en na 20 jaar stevig drinken ga ik nu een poging wagen om compleet te stoppen. Ben er wel klaar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Welkom hier. Kun je wat meer hierover vertellen? En over jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 welkom Theo een mooi voornemen waar we je graag bij steunen alcohol is voor mensen die hier terecht komen niet bepaald een toevoeging aan ons leven sommige dingen, daar kun je beter zonder, op leven heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Hoi @Theo34, Welkom hier en wat goed dat je deze stap hebt gezet! Ik ben zelf nog niet zo lang gestopt met drinken en zit daarnaast in een lastige situatie, maar de mensen hier op dit forum helpen mij allemaal elke dag opnieuw. Delen is helen en dat kan op deze site en met deze mensen heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Welkom. Ik wens je heel veel succes. Je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Welkom wat goed dat je deze stap gezet hebt . Wil je iets meer vertellen of je een plan hebt , ondersteuning in je omgeving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden