Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 25-06-2021.


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei karin123:

Hallo allemaal, goede morgen.

De zon schijnt en het is nog niet te warm.

Goedemiddag karin hoe gaat het met je hier veel angst lijkt wel of de diazepam niks doet tegen de angst 

Durf ook niet terug te gaan naar de lorazepam want daar had ik zo.n ontrekking van vreselijk wat de ggz met je gedaan heeft mijn ad moet ook nog omhoog 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje53hier hetzelfde nog. Dat gevoel had ik altijd van de Diazepam. Ben ook vaak weer gewisseld naar Oxazepam maar die is haast niet af te bouwen. Diazepam heeft wel even nodig om te werken. Hoe lang zit je er nu aan? Diazepam werkt ook meer in een rechte lijn. De GGZ belde vandaag weer hoe het ging. Ik wilde daar niet meer naar toe, heb er genoeg van en het is alleen maar slechter geworden. Ik heb haar verteld dat ik dacht een ernstige verwaarloosde burn out te hebben. Ze hebben al die jaren steeds gezocht naar wat ik eigenlijk had, ze konden er de vinger niet op leggen. Ik legde haar uit dat ik al vanaf 2014 (burn out) moe ben en dat werd alleen maar erger. Ik zei haar dat ik jaren lang over mijn grenzen ben gegaan en dat er steeds meer adrenaline bij kwam en dan raak je op. Ze zeiden steeds dat ik mezelf een schop onder de kont moest geven en dat heb ik gedaan helaas. Door al die adrenaline krijg je ook angst zei ik haar en daar was ze het wel mee eens.

Hoe gaat het daar? Moet je overdag veel doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hello people,

Puizenbolletje heeft het geen inwerktijd nodig wat Karin ook zegt? A.D. omhoog????? Op een gegeven moment word je tolerantie ook meer en moet je weer meer. Weten ze bij het ggz  niet dat je juist wilt afbouwen????? Wat een kukels zitten daar zeg. En neeeeeee niet terug gaan naar Lorazepam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

Hello people,

Puizenbolletje heeft het geen inwerktijd nodig wat Karin ook zegt? A.D. omhoog????? Op een gegeven moment word je tolerantie ook meer en moet je weer meer. Weten ze bij het ggz  niet dat je juist wilt afbouwen????? Wat een kukels zitten daar zeg. En neeeeeee niet terug gaan naar Lorazepam.

Ja de diazepam reageer ik heel slecht op heb me nog nooit zo slecht gevoeld als nu met de diazepam het is vreselijk ja ik heb al heel lang een angststoornis bolletje die heb ik al voor de overgang ik was 23 jaar  toen ik de angststoornis kreeg en heb altijd fevarin geslikt omdat ik te weing serotonine aan maak en dat ging goed ja daarom hebben ze me om gezet naar de diazepam om af te bouwen  maar voel me echt slecht met de diazepam de lorazepam gaf ook onttrekking tussen door daarom op de diazepam maar voel me echt beroerd vreselijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

@Pluisje53hier hetzelfde nog. Dat gevoel had ik altijd van de Diazepam. Ben ook vaak weer gewisseld naar Oxazepam maar die is haast niet af te bouwen. Diazepam heeft wel even nodig om te werken. Hoe lang zit je er nu aan? Diazepam werkt ook meer in een rechte lijn. De GGZ belde vandaag weer hoe het ging. Ik wilde daar niet meer naar toe, heb er genoeg van en het is alleen maar slechter geworden. Ik heb haar verteld dat ik dacht een ernstige verwaarloosde burn out te hebben. Ze hebben al die jaren steeds gezocht naar wat ik eigenlijk had, ze konden er de vinger niet op leggen. Ik legde haar uit dat ik al vanaf 2014 (burn out) moe ben en dat werd alleen maar erger. Ik zei haar dat ik jaren lang over mijn grenzen ben gegaan en dat er steeds meer adrenaline bij kwam en dan raak je op. Ze zeiden steeds dat ik mezelf een schop onder de kont moest geven en dat heb ik gedaan helaas. Door al die adrenaline krijg je ook angst zei ik haar en daar was ze het wel mee eens.

Hoe gaat het daar? Moet je overdag veel doen?

Ja ik voel me op de diazepam ook helemaal niet goed hoor wordt alleen maar slechter door de dia op de lorazepam was het ook geen pretje maar nu met de diazepam de hele dag het gevoel dat je doordraaid  ik heb een week lang 2 mg dia geslikt en nu sinds gisteren 3.25 aan dia en de lorazepam er helemaal af  dus nu 2 dagen zonder de lorazepam maar ik ben nu echt een zombie vreselijk ja ik heb ook een burn out erbij nu naar 2 jaar hoor het liefste stap ik terug naar de lorazepam  maar dat durf ik niet meer eerst langzaam afgebouwd  de 2e snel en de 3 e weer wat langzamer maar ik voel me echt slecht was ik hier maar niet terecht gekomen  ja ik weet zo hoe je voelt meis het is vreselijk net of er geen einde aan komt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Pluisje53:

Ja ik voel me op de diazepam ook helemaal niet goed hoor wordt alleen maar slechter door de dia op de lorazepam was het ook geen pretje maar nu met de diazepam de hele dag het gevoel dat je doordraaid  ik heb een week lang 2 mg dia geslikt en nu sinds gisteren 3.25 aan dia en de lorazepam er helemaal af  dus nu 2 dagen zonder de lorazepam maar ik ben nu echt een zombie vreselijk ja ik heb ook een burn out erbij nu naar 2 jaar hoor het liefste stap ik terug naar de lorazepam  maar dat durf ik niet meer eerst langzaam afgebouwd  de 2e snel en de 3 e weer wat langzamer maar ik voel me echt slecht was ik hier maar niet terecht gekomen  ja ik weet zo hoe je voelt meis het is vreselijk net of er geen einde aan komt 

Hi Pluisje,

Als ik het goed heb heb je dus 0,63 mg lorazepam omgezet in 3,25 dia.

Bedoel  je 3,25 mg dia of 3,25 tabletjes dia? Een tabletje bevat 2 mg dia.

Ik zou het vreemd vinden als ze je 3,25 mg dia zouden geven want dat staat gelijk aan 1 tabletje en nog eens 5/8 tablet wat uiteraard moeilijk te doseren is.

Veel sterkte gewenst!

 

bewerkt door karel12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pluisje53dan hebben ze de omzetting wel goed gedaan. Bij mij werd de Oxa gelijk omgezet naar Dia en drie dagen later 7 mg naar beneden, dacht dat ik gek werd. Hier hebben ze het beter gedaan bij jou. Zeker niet terug gaan naar de Lora net wat Bolletje zegt. Ik hoop dat je niet teveel hoeft te doen daar i.v.m. die burn out anders gewoon aangeven dat je het niet trekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei karel12:

Hi Pluisje,

Als ik het goed heb heb je dus 0,63 mg lorazepam omgezet in 3,25 dia.

Bedoel  je 3,25 mg dia of 3,25 tabletjes dia? Een tabletje bevat 2 mg dia.

Ik zou het vreemd vinden als ze je 3,25 mg dia zouden geven want dat staat gelijk aan 1 tabletje en nog eens 5/8 tablet wat uiteraard moeilijk te doseren is.

Veel sterkte gewenst!

 

Ja ik heb 3.25 mg aan dia  ja ik heb een kwartje van 5 mg en 1 van 2 mg 

Maar voel me zo slecht op de dia de lorazepam was ik ook tolerant voor maar voelde ik me niet zo beroerd als dat ik me nu voel 

Dankje wel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei karin123:

@Pluisje53dan hebben ze de omzetting wel goed gedaan. Bij mij werd de Oxa gelijk omgezet naar Dia en drie dagen later 7 mg naar beneden, dacht dat ik gek werd. Hier hebben ze het beter gedaan bij jou. Zeker niet terug gaan naar de Lora net wat Bolletje zegt. Ik hoop dat je niet teveel hoeft te doen daar i.v.m. die burn out anders gewoon aangeven dat je het niet trekt.

Ja de omzetting is goed gegaan maar ik voel me zo beroerd op de dia ja dat gevoel dat je gek wordt dat heb ik ook hoor de hele dag en een druk op de borst het is niet leuk meer zo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...