Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Ah was het onderdeel van een roofdieren show da’s dan weer minder. Nooit zozeer bij stilgestaan. Dierenleed bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Wou eerst tikken best @Best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Nu komt het echt werk voor jou het @ikkanhet, als de eerste blijheid van het nuchter zijn voorbij is. Ik heb vroeger wel gegorgeld en gespoeld met drank om de pijn in mijn mond te verdoven. Om de volgende dag nog veel meer pijn te hebben. Je moet maar bedenken dat dit net zoiets is. Korte termijn oplossing is lange termijn lijdensweg. Ben je wel eens bij de pijn poli geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Nu komt het echt werk voor jou het @ikkanhet, als de eerste blijheid van het nuchter zijn voorbij is. Ik heb vroeger wel gegorgeld en gespoeld met drank om de pijn in mijn mond te verdoven. Om de volgende dag nog veel meer pijn te hebben. Je moet maar bedenken dat dit net zoiets is. Korte termijn oplossing is lange termijn lijdensweg. Ben je wel eens bij de pijn poli geweest? Nee ziekenhuis noemde dat inderdaad ook al een keer maar dan ivm 100% versleten rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Wordt afzien vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Nooit zozeer bij stilgestaan. Dierenleed bedoel ik. Het was voor mij als kind een kleine stap om door mijn eigen onmacht me te vereenzelvigen met de huisdieren die te lijden hadden in het pleeggezin. En dat is me bij gebleven. Dieren zijn kwetsbaar, net als kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik begrijp dat goed @Reacher maar de angst voor de RLS is zo groot dat is bijna niet voor te stellen. Jaren geleden was ik bereid mijn benen te laten amputeren alles beter dan gek te worden van die rot RLS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Nee ziekenhuis noemde dat inderdaad ook al een keer maar dan ivm 100% versleten rug. Nou gáán lijkt me! Duh! Maakt het leven toch weer makkelijker? Beter dan drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 @ikkanhet, redelijk geslapen. Iets langer dan normaal dus dat is lekker. Succes vandaag als ik het zo lees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Nou gáán lijkt me! Duh! Maakt het leven toch weer makkelijker? Beter dan drank. Ja maar de pijn is draaglijk, de RLS niet en wil ook niet stoned door het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ik begrijp dat goed @Reacher maar de angst voor de RLS is zo groot dat is bijna niet voor te stellen. Jaren geleden was ik bereid mijn benen te laten amputeren alles beter dan gek te worden van die rot RLS. mijn vriend heeft dat ook Hij doet aan zelfmedicatie: drank en weed en lost daar niets mee op maar draait al jaren rond in hetzelfde cirkeltje. Erger nog, hij verliest daardoor de energie om er structureel iets mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 14 minuten geleden zei Reacher: Lekker koffie Vonneke Vanmiddag heb ik het gebit avontuur. En ik heb het niet vaak echt lastig gehad sinds ik ben gestopt met drinken, maar sinds de pijn in mijn mond denk ik nogal eens aan de pijnverdovende eigenschappen van drank. Daar hoop ik straks ook van verlost te zijn. Ai, dan kunnen we elkaar een handje geven @Reacher: ik heb onlangs bij mijn nieuwe tandarts een behandelplan gekregen. Vanmiddag gaat de eerste kies er uit. Ik ben het grootste deel van mijn leven heel trouw naar de tandarts gegaan, maar heb gewoon een ronduit slecht gebit. Wat een geklooi toch elke keer weer Ik zal aan je denken hoor Reacher ..... Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Gisteren zo'n off day dat ik mijn vitamine B12 injectie vergeten ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Heb de medicatie de laatste tijd al 2 keer verhoogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ook RLS @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Sterkte @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 29 minuten geleden zei ikkanhet: Las gisteren dat je in het ziekenhuis hier vanaf 1 juli nog alleen maar op afspraak bloed kan laten prikken. Dat hebben we hier bij het prikcentrum al een hele poos, echt heel prettig, je boekt via internet op een tijdstip dat voor jou prettig is, geen wachttijden meer, ik vind het prima zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) Pijnpoli gaat niet per se over medicatie, pink lady Nouja, als je jezelf maar niet naar de drank toe praat. Drinken is ook een vorm van stoned zijn. Ik heb weer genoeg ruimte in genomen. Tot later. 17 juni 2021 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zojuist zei Yvonne: Dat hebben we hier bij het prikcentrum al een hele poos, echt heel prettig, je boekt via internet op een tijdstip dat voor jou prettig is, geen wachttijden meer, ik vind het prima zo. Voor mij is het moeilijke dat ik normaal spontaan ga als ik me net op dat moment goed voel en kan niet vooruit kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zojuist zei ikkanhet: Sterkte @Yvonne Dankje @ikkanhet, ik ben trouwens echt doodsbang voor de tandarts.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 4 minuten geleden zei Yvonne: Ai, dan kunnen we elkaar een handje geven @Reacher: ik heb onlangs bij mijn nieuwe tandarts een behandelplan gekregen. Vanmiddag gaat de eerste kies er uit. Ik ben het grootste deel van mijn leven heel trouw naar de tandarts gegaan, maar heb gewoon een ronduit slecht gebit. Wat een geklooi toch elke keer weer Ik zal aan je denken hoor Reacher ..... Och arme. Bij mij gaan er ook een paar uit. Ik zal dan aan jou denken Vonneke Gedeelde smart… Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Oei al zoveel reacties. @ikkanhet Over RLS kan ik me moeilijk uit laten. Heb je ooit een pijnkliniek geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Dankje @ikkanhet, ik ben trouwens echt doodsbang voor de tandarts.... Ik ook daarom heb ik 20 jaar geleden al mijn tanden laten trekken. Ben zelfs 5 ziekenhuizen afgeweest totdat ik er een bereid vond ze te trekken. Omdat mijn gebit er goed uitzag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Oei al zoveel reacties. @ikkanhet Over RLS kan ik me moeilijk uit laten. Heb je ooit een pijnkliniek geprobeerd? Vroeg @Reacher net ook al. Nog nooit geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Pfffff, tot wel onder narcose dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden