bumperjim Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Zit nu niet te somberen, @Claudius Hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Sorry voor mijn geklaag , ik ga niet drinken hoor karin123 en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 10 uur geleden zei Claudius: Ook met de vraag of ik nog alchohol drink begin ik het moeilijk te krijgen. Ik weet niet hoe ik daar op een gepaste wijze kan op reageren. Craving ja, dat heb ik zeker nog. Zolang je niet drinkt kun je daar - ook met cravings - met opgeheven hoofd "nee" op zeggen. Het is niet erg als je nog naar alcohol verlangt (vooral lastig voor jezelf), en des te knapper dat je het niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 16 minuten geleden zei Ayla89: Zolang je niet drinkt kun je daar - ook met cravings - met opgeheven hoofd "nee" op zeggen. Het is niet erg als je nog naar alcohol verlangt (vooral lastig voor jezelf), en des te knapper dat je het niet drinkt. Dank U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden