bolletje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goeie morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemorgen bolletje hoe gaat het hier veel tintelingen en moe ademhaling nog niet goed en last van se de maag gisteren weer begonnen met afbouwen moet nog 0.69 lorazepam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedemiddag, Met kleine stapjes gaat het beter met mij.Vanmorgen om 8h voor de eerste keer gaan hardlopen.Wel duizelig maar daarna geweldig gevoel.Nu lekker in het zonnetje relaxen. bolletje en Rixie1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hallo Mensen vannacht slecht geslapen ik denk een beetje te veel gedaan vandaag moe maar het word steeds beter Vechter goed gedaan knap dat je ging hardlopen Pluisje jij word ook beter ga proberen tot rust te komen Bolletje ga genieten van je mooie tuin Karin gaat het een beetje doe rustig aan helpen je pillen een beetje je gaat het winnen van die pillen maar mij hielpen ze niet meer ik moest stoppen ik denk door lang pil gebruik niks hielp me nu besef ik weg met die troep afbouwen is wel moeilijk maar ik ga door met afbouwen maar we gaan het redden allemaal liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 47 minuten geleden zei Wilhelmina: Hallo Mensen vannacht slecht geslapen ik denk een beetje te veel gedaan vandaag moe maar het word steeds beter Vechter goed gedaan knap dat je ging hardlopen Pluisje jij word ook beter ga proberen tot rust te komen Bolletje ga genieten van je mooie tuin Karin gaat het een beetje doe rustig aan helpen je pillen een beetje je gaat het winnen van die pillen maar mij hielpen ze niet meer ik moest stoppen ik denk door lang pil gebruik niks hielp me nu besef ik weg met die troep afbouwen is wel moeilijk maar ik ga door met afbouwen maar we gaan het redden allemaal liefs wil Dankje wel wii❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Beste allen, ik ken jullie nog niet maar volg jullie al wel even. Ben in febr. Jl. In de benzofuik gezwommen en probeer nu af te bouwen met dia. Leuk jullie steun aan elkaar te zien. Hoop hier ook aan bij te mogen dragen en gebruik van te mogen maken.... karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 3 minuten geleden zei Hoeverder: Beste allen, ik ken jullie nog niet maar volg jullie al wel even. Ben in febr. Jl. In de benzofuik gezwommen en probeer nu af te bouwen met dia. Leuk jullie steun aan elkaar te zien. Hoop hier ook aan bij te mogen dragen en gebruik van te mogen maken.... Hoeverder Welkom hier op het form groetjes wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Van mij ook welkom Hoeverder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei karin123: Van mij ook welkom Hoeverder Dank Karin en ook Wil!! Mijn echte naam volgt wel wat later... Nu nog even de kat uit de boom..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karel12 Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Op 29-5-2021 om 19:35 zei Hoeverder: Beste allen, ik ken jullie nog niet maar volg jullie al wel even. Ben in febr. Jl. In de benzofuik gezwommen en probeer nu af te bouwen met dia. Leuk jullie steun aan elkaar te zien. Hoop hier ook aan bij te mogen dragen en gebruik van te mogen maken.... Hallo Hoeverder, Is het een beetje gelukt met de overstap naar diazepam? Ben je er al wat aan gewend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 2 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2021 Hey Karel, Attent dat je vraagt. Had eerst 10 mg dia. Toen na 14 dgn naar 9.5 mg gegaan voor 10 dagen en moet vanavond starten met 9 mg. Weer Voor 10 dagen en dan weer zakken naar 8.5 voor 10 dagen. Enz. Tot 5 mg. Dan moet het langzamer..... Eng en bang....als je alle belevingen lotgenoten leest.... Daarnaast ook 'avonds quetiapine gelijk met de dia. 37.5 mg. Merk dat ik overdag tot steeds minder kom... Weet niet of dit dia of qtp effect is. Wordt ook somberder. Ws. Ook medicatie effect... Het is niet leuk.zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Intussen op 2.92 mg. Dia. Slaap slecht.. Heel uitputtend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Hallo Hoeverder, Je hebt al wel een hele weg afgelegd, knap gedaan! En hoeveel bouw je af per keer? Want de laatste loodjes kan je best niet te snel doen... Heel veel sterkte nog en welkom terug op het forum! Groetjes, Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 10% van de staande dagdosis eraf op elke 11e dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Dat is best veel Hoeverder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoeverder Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 3 uur geleden zei karin123: Dat is best veel Hoeverder. Tot dusverre te doen. Kan altijd vertragen/ % verlagen indien nodig.. Gaat met 10- den intussen. Heb nog maaaaanden te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Oke Hoeverder, als je maar niet te snel gaat, je hebt alle tijd En je voelt zelf het beste wat te doen, succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden