Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 14-5-2021


Aanbevolen berichten

Goedemorgen  Lieve Mensen  mooi Hartje Bolletje Lief van je Dankjewel en alle mensen die afbouwen we gaan door ik heb wel goed geslapen maar enge dromen maken me steeds wakker  En Karin ik hoop dat je vandaag wat beter bent we denken allemaal aan jou  ik heb vaak de behoefte om iets te schrijven mag wel he vind ik belangrijk  mijn hond lig nog in bed maar als ze eieren ruikt is ze erbij  heel lief hondje is ze    fijne dag allemaal    liefs wil   :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

@bolletjebegreeo van Lynn dat je ook AD aan het afbouwen bent? Ik ben zo’n beetje nieuw hier, dus weet niet of ik goed zit nu :-)

Ik wilde ook AD afbouwen, maar 2x mislukt. Nu bijna 3 weken aan het stabiliseren. Ben benieuwd naar jouw aanpak een ervaring. 
 

Dankjewel alvast! Mooie dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, 

Met mij alles goed! Ben stikkapot en heb overal spierpijn, maar dat komt omdat ik 2 dagen heb gewandeld in de Ardennen met mijn vriend, was een beetje teveel maar heb het er wel voor over... Het doet zoveel deugd om dat weer te kunnen! Het is pas sinds een maand of 2 dat ik weer op stap kan, voordien durfde ik amper een rondje door het park en zelfs dat was moeilijk door spierpijn, duizeligheid, hyperventilatie.... Ben wel altijd in beweging gebleven, zo ver/lang als ik kon of durfde, want ik voelde dat dat goed voor me was. Ik hoop dat die hevige klachten niet allemaal terugkomen als ik verder afbouw met Lora, maar ik weet in elk geval dat het ook weer weggaat! En daarmee wil ik jullie ook een hart onder de riem steken want jullie hebben het momenteel heel zwaar, maar er is beterschap op komst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei karin123:

Hier nog steeds doodmoe en uitgeput en veel stress nog vooral in de morgen en na een paar uur helemaal op. Wel goed geslapen zoals altijd, 11 uur lang. Ik krijg er steeds meer klachten bij, kan ook van de opbouw AD komen.

Karin je moet even weer opknappen kost veel enegie maar 11 slapen word je daar niet moe van                 wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, sterkte met het verwerken van het verlies van je kat. Ik heb zelf ook ooit mijn kat verloren en heb twee weken gehuild. In de tuin begraven, ook al mag dat officieel geloof ik niet. Het was haar thuis, dus ik wilde dat ze daar rustte. Ze is bij me geweest tijdens een periode in mijn leven dat ik mijn leven moest gaan opbouwen en dat was heel speciaal. Ze was heel lief en aanhankelijk.

Verder ben ik gestopt met zuivel. Ik heb last van mijn darmen (diarree) en herken ver alle klachten van zuivelallergie. Had de indruk dat mijn onrust daar mee te maken had. Een allergische reactie roept vaak stress op in je lichaam. Ben daarom even gestopt met zuivel en wat denk je? Zuivel  bevat een stof die lijkt op opium en heroïne. Dat betekent dat je er dus van moet afkicken. Niet zoals bij de benzo's, maar je kunt er wel iets van merken. Ik heb nu al even geen zuivel op en merk echt dat mijn hoofd meer helder is, maar ik heb ook al een paar nachten niet of bijna niet geslapen. Ondertussen merk ik dat de uitslag/acne op mijn rug aan het wegtrekken is en ik me minder moe voel dus ik blijf dit nog even doen.

Hou vol allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Melaan je zit hier prima, W.b. het afbouwen probeer eerst, zoals Karel (geloof ik ) zei, te stabiliseren. Iemand die vandaag een marathon gelopen heeft kan morgen niet met de Olympische spelen mee doen. Dan valt ie uit. Misschien is dat bij jou ook twee keer gebeurd.

En als je je echt een beetje sterker voelt, (en dat kan een tijd duren) kun je gaan proberen om hele kleine stukje van het medicijn. b.v. 1/10e deel. Echt heel klein en dat zo'n paar maanden vol te houden. In het begin zal je misschien niet zoveel merken maar het is best een taai proces, net een bevalling. Je krijgt jezelf terug.

Succes.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor je reactie @bolletje!

Ja, ik wacht af totdat ik stabiel ben. Na 3 weken nog niet, maar geef het de tijd. Ik ga daarna starten met 3% per maand om te kijken hoe mijn lichaam reageert. Liever heel rustig aan, want ben er nu al 8 weken ziek van (op en neer). 

Nogmaals dank!

bewerkt door Melaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...