Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 1 minuut geleden zei Smaragd: Ja dat mag en kan toch. Ga het zo lezen. Ik ga op mensen af, niet op leeftijden al ben ik slecht in daten. Moet het nog leren denk ik weer. Ik dacht dat het voor homos met apps als grind tegenwoordig heel makkelijk daten is,..maar dat valt dus tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Dag 19, de 3de vrijdag zonder drank en het ging beter als de 2 vrijdagen ervoor. Dat is fijn, ik zie het maar als een cadeautje Fijne avond nog en welterusten voor wie nog wakker is! Quinn, Smaragd, Musashi en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Zojuist zei VIII: Dag 19, de 3de vrijdag zonder drank en het ging beter als de 2 vrijdagen ervoor. Dat is fijn, ik zie het maar als een cadeautje Fijne avond nog en welterusten voor wie nog wakker is! Goed bezig joh VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: Ik dacht dat het voor homos met apps als grind tegenwoordig heel makkelijk daten is,..maar dat valt dus tegen? Ben (nog) niet op zoek, genoeg aanbiedingen IRL, nog niet aan toe. Heb ik geen app voor nodig, jij wel dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 5 minuten geleden zei Vocatus: dat interigeert me. Hoe oud ben jij Quinn? Geen geheim hoor, al verbaast het mezelf nog steeds. Ik ben 54. En Grindr werkt prima, maar vooral als pick up. Vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Is het mannen avond hier Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Goed gedaan @VIII VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Mooie leeftijd @Quinn, ik hou ervan iets ouder, iets meer ervaring, beter dan jonge spul als @Vocatus, te onzeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 2 minuten geleden zei Smaragd: Ben (nog) niet op zoek, genoeg aanbiedingen IRL, nog niet aan toe. Heb ik geen app voor nodig, jij wel dus? Hahahaha ja ik helaas wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Geen geheim hoor, al verbaast het mezelf nog steeds. Ik ben 54. En Grindr werkt prima, maar vooral als pick up. Vind ik. Dat is de ideale leeftijd. De wijsheid en ervaring om te weten hoe en wat. Maar nog het lichaam om aan te passen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Is het mannen avond hier Lieke we kunnen het ook ergens anders over hebben hoor,..gooi eens wat in de groep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Vind jij jezelf te dik @Vocatus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Och nee hoor amuseer mij wel hoor , heb niet zo veel te vertellen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Cleo66: Van alle leden vind ik eigenlijk Vocatus het liefst Snap ik 26 maart 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 1 minuut geleden zei Smaragd: Vind jij jezelf te dik @Vocatus? Haha waar heb je dat gelezen? had ik dat ergens verteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Zojuist zei Lieke7777: Och nee hoor amuseer mij wel hoor , heb niet zo veel te vertellen . natuurlijk wel. Ik ben benieuwd,..wat heb je vandaag gedaan? hoe staat het met je non alcohol? liefde? nieuwe auto gekocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ik heb toch een voorkeur voor jonger dan ik. Komt vast door mijn onvolwassen geest. @Cleo66 jij? 38 en geen dag ouder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Zojuist zei Cleo66: @Vocatuswil je me dan svp niet citeren!! geen leuk grapje? okay okay ik haal het weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 @Cleo66, ik kijk niet naar leeftijd, jouwe is zo oud als ik. Toch juist fijn! Gaat om het karakter en de click. Grap maar wat. Mijn ex was iets ouder, klikte toen goed. Ben niet van tinder en grinder. Heb ik niet nodig. Mensen dringen zich al teveel op IRL. Nog niet aan toe, NOG niet, komt wel weer. Wel goed deze draad, voel weer dingen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Zojuist zei Smaragd: @Cleo66, ik kijk niet naar leeftijd, jouwe is zo oud als ik. Toch juist fijn! Gaat om het karakter en de click. Grap maar wat. Mijn ex was iets ouder, klikte toen goed. Ben niet van tinder en grinder. Heb ik niet nodig. Mensen dringen zich al teveel op IRL. Nog niet aan toe, NOG niet, komt wel weer. Wel goed deze draad, voel weer dingen hihi waar ontmoet jij die mensen IRL? ik werk hele dag en dan eten en dan lockdown Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 @Vocatus jouw citaat jokt. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Vocatus: Haha waar heb je dat gelezen? had ik dat ergens verteld? Heb jezelf getikt en je zweet. Mij maakt het niet uit. Wees jezelf en doe je niet beter voor, niet nodig, meen ik echt. Dan is leuker, jezelf zijn desnoods met een slok op. Alhoewel, morgen weer droog toch? En dan zie ik je dagen niet. Vind ik zo vervelend maar goed. Kan niet tegen gelieg en anders voordoen. En ik ben eigenlijk van het sex hebben als ik verliefd ben en meer wil. Moet mij ook niet meer stoer voordoen dan ik ben, dat is ook waar. 26 maart 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Ik heb toch een voorkeur voor jonger dan ik. Komt vast door mijn onvolwassen geest. @Cleo66 jij? 38 en geen dag ouder. Quinn jij valt toch op vrouwen toch? dus ,..iets in de pijplijn? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Zojuist zei Vocatus: natuurlijk wel. Ik ben benieuwd,..wat heb je vandaag gedaan? hoe staat het met je non alcohol? liefde? nieuwe auto gekocht? Gewerkt vandaag ... Liefde zit naast mij op de bank zo nu en dan weg te snurken . Nieuwe auto nee nog niet maar ben aan het sparen haha. Alcohol 1 Jaar 2 mnd droog. Maar wil graag buiten ff roken maar het regent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Zojuist zei Smaragd: Heb jezelf getikt en je zweet. Mij maakt het niet uit. Wees jezelf en doe je niet beter voor, niet nodig, meen ik echt. Dan je leuker, jezelf zijn desnoods met een slok op. Alhoewel, morgen weer droog toch? En dan zie ik je dagen niet. Vind ik zo vervelend maar goed. Ho Ho,...ik schaam me totaal niet voor mezelf. Was alleen ff benieuwd hoe je daarmee kwam. Ik schaam me nergens voor maar kon me niet herinneren dat ik dat gezegd heb;..en ik wil niet semi-vrienden die ik ken die dan online hier zijn. Maar heb niets te verbergen;..ja klopt,..laatste jaar was zwaar voor me. Hahah letterlijk en figuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden