Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 maart 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Smaragd:

Ja dat mag en kan toch. Ga het zo lezen. Ik ga op mensen af, niet op leeftijden al ben ik slecht in daten. Moet het nog leren denk ik weer. 

Ik dacht dat het voor homos met apps als grind tegenwoordig heel makkelijk daten is,..maar dat valt dus tegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Geen geheim hoor, al verbaast het mezelf nog steeds. Ik ben 54. En Grindr werkt prima, maar vooral als pick up. Vind ik.

Dat is de ideale leeftijd. De wijsheid en ervaring om te weten hoe en wat. Maar nog het lichaam om aan te passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66, ik kijk niet naar leeftijd, jouwe is zo oud als ik. Toch juist fijn! Gaat om het karakter en de click. Grap maar wat. Mijn ex was iets ouder, klikte toen goed. Ben niet van tinder en grinder. Heb ik niet nodig. Mensen dringen zich al teveel op IRL. Nog niet aan toe, NOG niet, komt wel weer. Wel goed deze draad, voel weer dingen hihi:rolleyes::D:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Smaragd:

@Cleo66, ik kijk niet naar leeftijd, jouwe is zo oud als ik. Toch juist fijn! Gaat om het karakter en de click. Grap maar wat. Mijn ex was iets ouder, klikte toen goed. Ben niet van tinder en grinder. Heb ik niet nodig. Mensen dringen zich al teveel op IRL. Nog niet aan toe, NOG niet, komt wel weer. Wel goed deze draad, voel weer dingen hihi:rolleyes::D:heart:

waar ontmoet jij die mensen IRL? ik werk hele dag en dan eten en dan lockdown

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vocatus:

Haha waar heb je dat gelezen? had ik dat ergens verteld?

Heb jezelf getikt en je zweet. Mij maakt het niet uit. Wees jezelf en doe je niet beter voor, niet nodig, meen ik echt. Dan is leuker, jezelf zijn desnoods met een slok op. Alhoewel, morgen weer droog toch? En dan zie ik je dagen niet. Vind ik zo vervelend maar goed.

Kan niet tegen gelieg en anders voordoen.

En ik ben eigenlijk van het sex hebben als ik verliefd ben en meer wil. Moet mij ook niet meer stoer voordoen dan ik ben, dat is ook waar.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vocatus:

natuurlijk wel. Ik ben benieuwd,..wat heb je vandaag gedaan? hoe staat het met je non alcohol? liefde? nieuwe auto gekocht?

Gewerkt vandaag ... 

Liefde  zit naast mij  op de bank  zo nu en dan weg  te snurken .

Nieuwe  auto  nee nog niet  maar ben aan het sparen haha.

Alcohol  1 Jaar 2 mnd droog.

Maar wil  graag buiten ff roken  maar het regent  :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Smaragd:

Heb jezelf getikt en je zweet. Mij maakt het niet uit. Wees jezelf en doe je niet beter voor, niet nodig, meen ik echt. Dan je leuker, jezelf zijn desnoods met een slok op. Alhoewel, morgen weer droog toch? En dan zie ik je dagen niet. Vind ik zo vervelend maar goed.

Ho Ho,...ik schaam me totaal niet voor mezelf. Was alleen ff benieuwd hoe je daarmee kwam. Ik schaam me nergens voor maar kon me niet herinneren dat ik dat gezegd heb;..en ik wil niet semi-vrienden die ik ken die dan online hier zijn.

Maar heb niets te verbergen;..ja klopt,..laatste jaar was zwaar voor me. Hahah letterlijk en figuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...