Quinn Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 2 uur geleden zei knakker: Ja, dat is hier erg populair. Wat ik zelf jammer vind aan veel kinderboeken van deze tijd is dat het van die halve stripboeken zijn. Dat heeft deze ook wel. Of adviseerde jij het vooral vanwege de kaas in de titel? Nee, puur omdat zoon ze gaaf vond. En stiekem nog wel, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Izzie van De Volkskrant? Cartoonist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Als in: gaarne een hint, alstublieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 5 minuten geleden zei knakker: Helaas, toch niet. Maar wel ongeveer hetzelfde genre. serieus? zelfde zwarte lijnen en tekenstijl. precies dezelfde font. Hmmm dan weet ik het niet, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 2 uur geleden zei Vocatus: Sorry ik ben beetje duf in mn hoofd, ik begrijp je vraag niet. Welke man? Gaat om dit deel van de quiz. Pag 73 https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/15442-pubquiz-vragen/?do=findComment&comment=1293751 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Gaat om dit deel van de quiz. Pag 73 https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/15442-pubquiz-vragen/?do=findComment&comment=1293751 ahh ik snap hem. Ehh zonder google ken ik alleen deze uit mn hoofd: Welke man ligt er begraven onder de arc de triomphe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 De onbekende soldaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: De onbekende soldaat? nee hij is wereld bekend. Weinig mensen op deze aardbol die zn naam niet ooit gehoord hebben Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Napoleon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Zojuist zei knakker: Nappie? idd napoleon. Haha sry uit mn hoofd wist ik nietys beter. Behalve dat Bob marley begraven is in Nine, maar dat leek me te moeilijk Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: Oeioei, nu moet ik nóg een vraag stellen, terwijl er nog één van mij loopt... Om het overzichtelijk te houden dan maar: Onder welk pseudoniem publiceerde Gertjan van Leeuwen jarenlang cartoons in de Volkskrant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Gummbah Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: Oeioei, nu moet ik nóg een vraag stellen, terwijl er nog één van mij loopt... Om het overzichtelijk te houden dan maar: Onder welk pseudoniem publiceerde Gertjan van Leeuwen jarenlang cartoons in de Volkskrant? is dat dezelfde als de vraag over de cartoon? want dat is Gertjan is volgens mij Gummbah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Nu ben je van allebei je vragen af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 crappp reacher was eerder haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: Dat is een fotofinish. Maar Rietsj is op mijn scherm eerder. geef me ff 5 min. Ik open mn photoshop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) Welke band maakte de soundtrack voor de film Flash Gordon en wat was de - zeer creatieve- naam van die soundtrack? 5 mei 2021 bewerkt door Reacher Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) Dubbel. 5 mei 2021 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Welke band maakte de soundtrack voor de film Flash Gordon en wat was de - zeer creatieve- naam van die soundtrack? :...flashhhhhhh ahaaaaaaa,..one in a ....". Ken het liedje,..maar van wie? Band,..hoge mannenstem,...jaren 80...hmmm ik ga voor aha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Naam liedje is goed, band nog niet. Jaren 70 en 80 en een snufje 90 nog geloof ik. De band dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Zojuist zei Reacher: Naam liedje is goed, band nog niet. Jaren 70 en 80 en een snufje 90 nog geloof ik. De band dan. ik ben nog niet helemaal lekker haha,..alles schiet door mn hooofd van eurithmics tot cher. Maar het was echt een mannenstem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) Zeg, ik zie dat er een verbaasde emoji bij onze antwoorden bij wie ligt er begraven onder de Arc de Triomphe dus ik ben alsnog gaan googlen. Het was Napoleon niet. (komt waarschijnlijk omdat je je wat duf voelt) Dus: Tussen tussen tussen vraag: wie was het wel? 5 mei 2021 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 16 minuten geleden zei Reacher: Welke band maakte de soundtrack voor de film Flash Gordon en wat was de - zeer creatieve- naam van die soundtrack? Queen natuurlijk, met Flash Gordon. Reacher en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Zeg, ik zie dat er een verbaasde emoji bij onze antwoorden bij wie ligt er begraven onder de Arc de Triomphe begraven is dus ik ben alsnog gaan googlen. Het was Napoleon niet. (komt waarschijnlijk omdat je je wat duf voelt) Dus: Tussen tussen tussen vraag: wie was het wel? huh ,..mijn google zegt wel daar?!?! tussen vraag;..hoe spel je de eurithmics? haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden