Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Quinn Je moet wel opletten. Die is dus niet goed (wel lekker, maar dat terzijde)
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Heb je een hint voor het derde element? Zwart....
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden kan ik even rustig eten...🙂 Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oke... alcohol gerelateerd... Welke cocktail bestaat uit 20 ml Kahlúa, 20 ml Baileys, 20ml Grand Marnier of Cointreau?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden B52 shotjes Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (misschien beter of iets anders hebben voordat iedereen hier weer aan de drank gaat?)
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Quinn: B52 shotjes Te makkelijk zeker?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jep. Ik drink veel en alles. Dronk. Je weet wel.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Veel gedronken thuis bij mijn ouders aan de bar... Jawel, goed opgevoed.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Okay. Even los van drank maar, ik voel hem trekken. Goed. Om welk bijbaantje staat de eigenaar van Wrexham United vooral bekend?
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is wel de bedoeling dat mensen ook daadwerkelijk kunnen antwoorden he?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik kan ook vragen wie de eigenaar van Wrexham is, maar dat weet iedereen toch? Foto is welkom hoor
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nooit van Wrexham gehoord... sorry. Dan moet ik googlen en dat mag niet geloof ik
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als niemand weer dat je vals speelt, telt het niet. Zolang het een mooie foto oplevert. Ik ga plat. Extra pil en misschien wat slapen. Later.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden