haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ook geen nieuwslezeres. Ik geef de voornaam weg: Willy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Van Ammelrooij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Willy Dobbeplantsoen haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik zie nou pas dat je de voornaam al had weggegeven. Maar deze vraag weet toch iedereen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zojuist zei nancy: Ik zie nou pas dat je de voornaam al had weggegeven. Maar deze vraag weet toch iedereen???? en ook nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Je bent te jong, Reacher, dat is het . Jij bezit de jeugd nog... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Nou ben je mijn lieve vlindertje weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Aangezien ik allergisch ben voor kattenharen heb ik er zo eentje (wou ik altijd nog even met je delen): Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Lief, hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 HEB JIJ EEN SPYNX? Die zijn geweldig! Ken je kattencafe Katdeau? Een heel café vol met spynxen! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Shit @nancy schrok me rot nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Prachtige ogen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Nee joh, deze is niet van mij. Ik kwam deze foto tegen en schrok eigenlijk ook heel erg. Maar ik dacht wel meteen dat jij hier vast meer vanaf weet, Reacher. Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Reacher, is dit zo gefokt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Echt? Nu ben je weer minder lief @nancy. Het is net een rollercoaster met jou nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Sorry, maar ik had je advies nodig...ik ben namelijk écht allergisch voor katten en heb me altijd afgevraagd of zo'n soort kat wél zou kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 minuut geleden zei nancy: Reacher, is dit zo gefokt?? Het is een kattenras voor zover ik weet, Nancy, zoals je Perzische katten, Main Coons hebt etc. Maar ooit zal moeder natuur wel ‘een handje geholpen’ zijn door fokkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Het is een kwestie van proberen. Er is geen garantie met allergieën en zogenaamde allergievriendelijke huisdieren. Kattencafe Katdeau heeft een terras nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Het schijnt dat ze wel overal blote butt prints achterlaten. Daar moet je wel tegen kunnen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Willy Dobbeplantsoen klopt trouwens. DeHaddockcopycat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Heb je een nieuwe vraag? Het liefst één waar ik het antwoord op weet. Bij voorbaat dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Hahaha! Even nadenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Hoe komen de Newyorkers aan hun Vrijheidsbeeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Was het een geschenk van Frankrijk? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Jazeker, deietstelate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden