karel12 Geplaatst 5 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2021 6 uur geleden zei Wilhelmina: Karel12 Hallo Karel ik ben aan het afbouwen bromazepam 3mg en dat is 1,20 ste deel van 1 tablet dat is zeer weinig ik kan niet meer wegen en gebruikt een paar kruimels liefs wilhelmina Dat is niet veel meer. Dan gebruik je nog ongeveer 0,15 mg bromazepam per dag en dat komt ongeveer overeen met 0,2 mg diazepam. Ashton raadt aan uit te stappen bij ongeveer 0,5 mg diazepam dus daar zit jij al onder maar het is altijd goed zo laag te gaan als je kunt. Veel succes nog met je verdere afbouw en herstel Wilhelmina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 5 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2021 Hallo Karel12 ik wens je een fijne avond liefs wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2021 Op 2-3-2021 om 15:46 zei Bellie: Was je jarig? Nog gefeliciteerd dan!!! Visite vind ik knap want dat lukt mij echt niet Bellie 1/20e deel van 1 tablet 3mg brozemepam per dag dat is 0,15 mg Bellie groetjes wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2021 2 minuten geleden zei Wilhelmina: Bellie 1/20e deel van 1 tablet 3mg brozemepam per dag dat is 0,15 mg Bellie groetjes wilhelmina Ik hoop dat het beter met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Op 2-3-2021 om 12:50 zei Wilhelmina: de tijd gaat vlug ik had vrijdag een verjaardag mensen kwamen op visite ik was zo angstig drukte kan ik niet hebben maar het ging juist goed ik ben 75 geworden voel me jonger hoor gaat zo snel ik wil nog leuke dingen doen ik wil leven zonder pillen Ik volg jou al geruime tijd, lees veel, maar reageer soms wat traag. Gefeliciteerd met jouw verjaardag, mooi om te lezen dat dat goed ging. Er zijn genoeg leuke dingen om te doen zonder pillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 4 uur geleden zei Roberto: Ik volg jou al geruime tijd, lees veel, maar reageer soms wat traag. Gefeliciteerd met jouw verjaardag, mooi om te lezen dat dat goed ging. Er zijn genoeg leuke dingen om te doen zonder pillen. Dank je wel Roberto Groetjes wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 ik ben aan het afbouwen maar het is zo hefftig mijn famillie en vrienden helpen ik kan ze altijd berijken dat is fijn het is zo strijden vanacht slecht geslapen en ik maak me zorgen over corona soms zou ik een pil willen slikken maar doe het niet nu alleen nog kruimeltjes ik wens jullis een fijne dag wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Ja lieverd dat is toch een strijd die je alleen moet strijden, maar we zijn bij je en lezen je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 6 uur geleden zei bolletje: Ja lieverd dat is toch een strijd die je alleen moet strijden, maar we zijn bij je en lezen je hoor. @Frank 86 hoe is het met u?blijven doorzetten he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Hallo mensen ik moet even schrijven zo moeilijk vandaag heb je soms wel ik kan mijn gevoelens niet zo uiten maar ik ben zo beroerd zo moe en maar huilen al mijn spieren doen zo zeer ik zal blij zijn als deze periode voorbij is zo onmenselijk de afbouw groetjes wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 15 minuten geleden zei Wilhelmina: Hallo mensen ik moet even schrijven zo moeilijk vandaag heb je soms wel ik kan mijn gevoelens niet zo uiten maar ik ben zo beroerd zo moe en maar huilen al mijn spieren doen zo zeer ik zal blij zijn als deze periode voorbij is zo onmenselijk de afbouw groetjes wil Goed dat je het afschrijft...je had een paar dagen geleden goede momenten. Dus trek je daar aan op...je zat op je hometrainer, ging naar de boerderij...Ik heb vandaag ook een iets mindere dag.hoort erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 1 uur geleden zei Vechter: Goed dat je het afschrijft...je had een paar dagen geleden goede momenten. Dus trek je daar aan op...je zat op je hometrainer, ging naar de boerderij...Ik heb vandaag ook een iets mindere dag.hoort erbij Hallo Vechter je heb gelijk ja ik hoop morgen beter we hebben er allemaal last van groetjes wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Van harte Wil en nog heel veel gezonde jaren wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 12 uur geleden zei bolletje: Van harte Wil en nog heel veel gezonde jaren wijfie Bolletje Dank je wel en Bedank voor de mooie bloemen ja weer een jaar erbij ik voel me niet oud ik doe mijn dingen en blijf geestelijk jong vooral als ik van de pillen af ben ben ik een blij mens liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anitaveldhuizen Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 (bewerkt) 18 september 2022 bewerkt door Anitaveldhuizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden