Spring naar bijdragen

onze H. kamer 19-2-2021

bolletje
 Share

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Ik denk dat ik nu toch wat last krijg van afkickverschijnselen van het minderen van Paroxetine. Midden in het lichaam trillen. Wat last van hyperventilatie, en moe. Ik ga vandaag gewoon wel doen wat ik graag doe hobbyen en trots zijn op wat ik weer maak. Ik weet waar het vandaan komt dat is voor mij een geruststelling. Als het zo blijft als nu, dan teken ik er voor.

Hoe is het verder met de rest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-2-2021 om 11:21 zei Wilhelmina:

Zijn er ook nog mensen op het forum met afbouw klachten   wilhelmina

Ja hoor, we zijn er nog! Hoe nu 0,1mg van de diazepam afgebouwd.  Nog 0,48mg te gaan. Klachten vallen mee tot nu toe (zolang ik niet vergeet om het in te nemen...). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-2-2021 om 10:03 zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Ik denk dat ik nu toch wat last krijg van afkickverschijnselen van het minderen van Paroxetine. Midden in het lichaam trillen. Wat last van hyperventilatie, en moe. Ik ga vandaag gewoon wel doen wat ik graag doe hobbyen en trots zijn op wat ik weer maak. Ik weet waar het vandaan komt dat is voor mij een geruststelling. Als het zo blijft als nu, dan teken ik er voor.

Hoe is het verder met de rest?

Vervelend om te horen Bol! Het geeft mij ook rust als ik weet waar iets van komt. Dan is het wat makkelijker te accepteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bellie:

Vervelend om te horen Bol! Het geeft mij ook rust als ik weet waar iets van komt. Dan is het wat makkelijker te accepteren

Hallo ook ook last van afbouw trillen vooral rechts hyperventilatie bij wakker worden hevige angst blijf lang hangen moeilijk lopen gauw vallen rare nek met draaien slecht zien slaapeloosheid  maar toch de deur uitgeweest en boodschappen gedaan bij de boerderij met heel veel moeite maar toch gedaan   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Wilhelmina:

En Bracha ons hondje uitgelaten het was mooi weer 

Letterlijk in beweging komen is altijd goed voor herstel.
Een hondje geeft sowieso afleiding en moet sowieso uitgelaten worden.
Het is nu iedere keer mooi weer, de lente komt er aan.
Ga zo door Wilhelmina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halllo Lieve Mensen tijdens de afbouw zeer emotioneel smorgens het ergste ik had dat voor de afbouw niet ik kan er moeilijk mee omgaan ik huil veel dat wil ik niet komt vanzelf en ben wel eens verdrietig boos net als andere mensen met de afbouw komen gevoelens boven die ik niet ken vroeger mocht je emoties thuis niet laten zien nu op latere leef tijd heb ik er nog last van maar we moeten verder wat van het leven maken het leven is toch mooi kijk naar de dieren de natuur lief zijn voor je mede mens is zo belanrijk   nu gaan we verder met afbouwen  ik wens jullie een fijne dag    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Wilhelmina:

Halllo Lieve Mensen tijdens de afbouw zeer emotioneel smorgens het ergste ik had dat voor de afbouw niet ik kan er moeilijk mee omgaan ik huil veel dat wil ik niet komt vanzelf en ben wel eens verdrietig boos net als andere mensen met de afbouw komen gevoelens boven die ik niet ken vroeger mocht je emoties thuis niet laten zien nu op latere leef tijd heb ik er nog last van maar we moeten verder wat van het leven maken het leven is toch mooi kijk naar de dieren de natuur lief zijn voor je mede mens is zo belanrijk   nu gaan we verder met afbouwen  ik wens jullie een fijne dag    liefs wil

Heb ik ook hoor.  Door de afbouw zijn alle filters weg gevallen.  Alles komt extra hard binnen.  Dat kan iets verdrietigs zijn maar ook iets moois waar we om huilen. Dit gaat uiteindelijk vanzelf weer weg. Weet je zeker dat je niet te hard gaat met de afbouw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bellie:

Heb ik ook hoor.  Door de afbouw zijn alle filters weg gevallen.  Alles komt extra hard binnen.  Dat kan iets verdrietigs zijn maar ook iets moois waar we om huilen. Dit gaat uiteindelijk vanzelf weer weg. Weet je zeker dat je niet te hard gaat met de afbouw?

Hallo Bellie met de afbouw doe ik heel voorzichtig paar korreltjes per dag ik ben er erg gevoelig voor ik heb veel last van onrust en zere benen en stijf  rare nek is het bij jou wat rustiger en slaap je goed ik hoop het zo              liefs wil 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Bellie met de afbouw doe ik heel voorzichtig paar korreltjes per dag ik ben er erg gevoelig voor ik heb veel last van onrust en zere benen en stijf  rare nek is het bij jou wat rustiger en slaap je goed ik hoop het zo              liefs wil 

Het slapen gaat op en af. Vannacht weer een goede nacht gehad. 

Slik je magnesium citraat? Dat kan goed helpen tegen je benen en nek.  Wat ook fijn is voor je nek is een warmte pleister

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Bellie:

Het slapen gaat op en af. Vannacht weer een goede nacht gehad. 

Slik je magnesium citraat? Dat kan goed helpen tegen je benen en nek.  Wat ook fijn is voor je nek is een warmte pleister

ik slik iedere dag magnesium  en ik heb schapen vachten in mijn bed die zijn ook fijn slapen gaat slecht en ik heb nare enge dromen ik kan geen visite hebben teveel prikkels dat vind ik erg kan geen geluiden horen hopelijk gouw voorbij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

ik slik iedere dag magnesium  en ik heb schapen vachten in mijn bed die zijn ook fijn slapen gaat slecht en ik heb nare enge dromen ik kan geen visite hebben teveel prikkels dat vind ik erg kan geen geluiden horen hopelijk gouw voorbij 

Ik hoop het ook voor je.  Het zijn wel echt klachten van de afbouw helaas.  Moet je nog veel afbouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Wat stil op het forum zal wel aan mij liggen ik ben de weg kwijt op het forum niets meer te vinden             groetjes wil

Blijf maar gewoon op deze huiskamer hangen @Wilhelmina. We vinden  je vanzelf wel.

Kan je een beetje genieten van het mooie weer? Hoe zat jij ook alweer met je afbouw? Ben je nog bezig of al klaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vanaf morgen gewoon weer iedere dag een h. kamerdraadje aan maken. Als er een hele hoop draadjes zijn zie je door de bomen het bos niet meer. Als je je draadje pakt bij wie is wie waar je je voorgesteld hebt en dat houdt voor jouw berichtjes dan is dat veel overzichtelijker.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolletje dank voor je bericht ik ga vooruit in de afbouw krijg geregeld fijne gevoelens zoals blij zijn gister avond naar de Boerderij geweest boodschappen gedaan leuk was dat ik ben er nog niet maar het is bezig iedere keer een stukje naar genezing daar ben ik bij mee dus allemaal jullie genezen ook mooi weer is het straks mijn hondje uitlaten het is zwaar maar ik geloof nu komt genezing      ik wens jullie een fijne dag    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Bolletje dank voor je bericht ik ga vooruit in de afbouw krijg geregeld fijne gevoelens zoals blij zijn gister avond naar de Boerderij geweest boodschappen gedaan leuk was dat ik ben er nog niet maar het is bezig iedere keer een stukje naar genezing daar ben ik bij mee dus allemaal jullie genezen ook mooi weer is het straks mijn hondje uitlaten het is zwaar maar ik geloof nu komt genezing      ik wens jullie een fijne dag    liefs wil

Die komt er zeker!!!! Hou vol! @Wilhelmina Maar hou  er rekening mee dat je ook er slechte dagen of momenten kan hebben. Ook dat hoort erbij helaas. Maar zoals gisteren is zeker een teken van herstel! Op naar een mooi jaar!

bewerkt door Bellie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Wilhelmina:

Bellie die mooie gevoelens die koester ik ik hou ze vast als het even niet lukt dan denk ik aan deze gevoelens  hoe gaat het met jou ik hoop goed  liefs wil

Gaat wel goed gelukkig.  Nog 3 maanden als het goed is en dan ben ik klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bellie ik wil ook nog 3 maanden als het goed gaat de tijd gaat vlug ik had vrijdag een verjaardag mensen kwamen op visite ik was zo angstig drukte kan ik niet hebben maar het ging juist goed  ik ben 75 geworden voel me jonger hoor gaat zo snel ik wil nog leuke dingen doen ik wil leven zonder pilllen    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bellie ik wil ook nog 3 maanden als het goed gaat de tijd gaat vlug ik had vrijdag een verjaardag mensen kwamen op visite ik was zo angstig drukte kan ik niet hebben maar het ging juist goed  ik ben 75 geworden voel me jonger hoor gaat zo snel ik wil nog leuke dingen doen ik wil leven zonder pilllen    liefs wil

Goedemorgen bezig Wilhelmina!!! Hoe moeilijk het ook is ..beweging is het beste herstel middel voor de afbouw. Ik ook ik sta soms op en denk ..jeetje wat een dag..verplicht me om iets te doen en bij wonder zijn mijn klachten veel minder...doe zo voort.groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was je jarig? Nog gefeliciteerd dan!!! :present:

Visite vind ik knap want dat lukt mij echt niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...