Margiet Geplaatst 26 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 Ja maar heb wel 20 jaar overmatig gedronken elk weekend zeker som ook door de weeks maar enkel als ik vrij was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 november 2020 Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 Afkickverschijnselen kunnen verschillen tussen personen, afhankelijk van hoeveel je dronk, van je conditie, van allerlei dingen. De huisarts is de eerste die er echt iets over kan zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 november 2020 Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 Dat heb ik ook allemaal gehad Margriet, behalve het misselijk zijn wat minder Dat warme gevoel (een soort opvliegers) en vieze smaak, ik herken het allemaal Nu is het wat minder (na 12 weken alcoholvrij) Je bent echt aan het detoxen, dat duurt veel langer dan de meeste mensen denken hoor Sterkte, houdt vol, het wordt beter, echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 26 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 Nee nog niet ik schaam me zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 26 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 Ben ook niet kots misselijk maar gewoon weeig en droge mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 november 2020 Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 (bewerkt) Maar als je angsten hebt dan kan je daarmee dus bij iemand terecht, ipv ermee te blijven zitten. Je huisarts heeft het toch wel door hoor, als je teveel drinkt. Voor de volledigheid vragen ze dan hoeveel je drinkt, dan is het maal 3 en dan zal het wel ongeveer kloppen 26 november 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 november 2020 Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 Goede morgen 'huisarts heeft je wel oxazepam voorgeschreven .. dus er is wel contact met je huisarts geweest. Hij of zij is wel degene die je verder ksn helpen als je eerlijk bent en schamen hoeft niet ... ik schaamde mij ook natuurlijk maar de opluchting dat ik het verteld had was veel groter .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 november 2020 Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 2 uur geleden zei Margiet: Weer slecht geslapen wakker worden en dan misselijk zijn het heel warm krijgen vooral mijn hoofd vieze smaak beetje tintelende handen hoort dat ook bij afkicken....ik trek het gewoon niet heb zo'n angst ik slik 3 dagen oxepam maar dat doet niks Pas maar op met die oxazepam, kan allerlei rare bijwerkingen hebben of paradoxale reacties geven. Voor je het weet kom je van de regen in de drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 27 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 (bewerkt) Gaat helemaal niet goed vanacht heb allemaal pijnen in mijn lijf. Ben toch 2.5 week gestopt met drinken... Vanmiddag en avond ging het best goed 6 km gelopen en toen ik om 11 uur naar bed ging ineens trillende benen armen nu alweer een uur wakker. Had ook een heel fijn gesprek gehad van een uur met een Aa vrijwilliger a 3 dagen geen oxepam ingenomen voor het slapen 27 november 2020 bewerkt door Margiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Het ligt aan die pammen denk ik. Zoals je praat klinkt het precies als het pammenforum. Dat werkt op je brein als je daar te snel mee stopt. Praat ajb met je huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 22 minuten geleden zei bumperjim: Het ligt aan die pammen denk ik. Zoals je praat klinkt het precies als het pammenforum. Dat werkt op je brein als je daar te snel mee stopt. Praat ajb met je huisarts. Ja, dat denk ik ook, niet de wijn. Hoe lang en hoeveel oxazepam heb je geslikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 27 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Wat is pammenforum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 27 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 4 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Je kunt op het forum Benzo de baas wel veel lezen over o.a. oxazepam, maar er zijn daar weinig mensen actief, weinig reacties op vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 (bewerkt) Een andere afdeling hier op verslavingdebaas, over oxazepam, lorazepam en dergelijke. Enfin benzo dus. 27 november 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 27 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ik ga zo naar de huisarts Ben zo zenuwachtig weer psychologische hulp ook Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Succes lucht je hart 'daar zijn ze voor .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 27 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 (bewerkt) Net bij huisarts geweest voelde niks geks komt allemaal van de stress en angst. Hier medicatie voor gekregen en verwijzing voor psycholoog en emdr. Ben wel mijn nieuwe baan kwijt!! 27 november 2020 bewerkt door Margiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Je baan kwijt ? Ging het niet goed ? Wat is reden dat je hem kwijt bent. Fijn dat er verwijzing is ' heb je verteld over je alcohol gebruik .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Goed dat je naar de huisarts geweest bent. Wat voor medicatie heb je nu gekregen? Hoeveel en voor hoelang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 27 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Nee vandaag moest ik beginnen maar was vanochtend veel te beroerd.. Dus belde dat ik niet kon. Vorige week 1 keer gewerkt en toe aangevallen door cliënt met ftd... En zou al naar andere afdeling gaan met alzheimer cliënten. Dus voor hen was het beter dat ik stop. Mischien maar beter eerst aan mezelf werken. Krijg nu medicatie en psycholoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Margiet Geplaatst 27 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Weet niet lichte anti depresiva tegen angst en paniek en psycholoog met emdr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Nou inderdaad eerst aan jezelf werken en voor jezelf zorgen ..dan kun je pas voor anderen zorgen . Klinkt gek misschien maar oudere cliënten met Alzheimer voelen zeker aan je hoe je moodswings zijn .. ik werk zelf ook met deze doelgroep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ik weet wat ze bedoeld met ftd cliënten heb er zelf ook mee gewerkt .. maar die weten ook precies je moodswings te raken .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 @Margiet, hoe is het nu met je? Voor mij zijn die gevoelens heel herkenbaar. Ik ben al meer dan 3 jaar van de drank af, maar heb nog steeds last van emoties die ik niet de baas kan. Vroeger dronk ik dat allemaal een beetje weg. Toen zag ik alcohol als medicijn, maar dat is het dus niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden