Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 uur geleden zei Yvonne: Hoi @Mai, dat is een hele tijd geleden.... Woon je weer in het huisje van indertijd??? Ja idd Yvonne Jij niet meer in het stadsje verderop he Het echte werk nu, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Kus! Wat lief een poesje En dat je maike zegt.. Lieverd Lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Heerlijk gewerkt, mijn lust en leven en zonder kater toch net iets beter te doen. Droge afmelding! @Mai veel en een dikke rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 4 uur geleden zei Mai: Een van de eerste plekken waar ik ooit alleen naartoe ging mijn allereerste vakantie alleen, was naar hier rouwen, sjouwen en met kinderen later ook plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 16 uur geleden zei Yvonne: Ik had een collegaatje dat iedere zondagnacht niet kon slapen. Zij gaf aan dat het de spanning was van het 'weer naar het werk moeten na het weekend, van: kan ik het wel'. Lijkt me verschrikkelijk ellendig... Klopt, is ellendig. En psycholoog hielp bij mij niet echt @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 ik weet de woorden niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 7 uur geleden zei Sandro: Heb er op de valreep nog over nagedacht. Denk dat het meer met 2 te maken heeft. Dus niet zozeer met stoppen met drinken. Dat is het eerlijke antwoord richting mezelf. Stoppen met drinken is niet de oplossing voor alles. Was het maar zo. Het besef dat dat niet zo is, en dat te omarmen, is een proces. Wat je omarmt is in feite dat alle niet-drinkers geen perfekte levens hebben Nou dat kan ik wel omarmen. Wist het eigenlijk ook wel, van heeeel lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden