niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Hoop dat ze maatjes wordt met de kleine. Eten staat op tafel, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Ik moet nog een paar uur wachten op het avondeten. Dit is de afspraak waar ik gisteren een glas wijn bij bedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Ik word altijd bozig van een lage suikerspiegel. ‘Hangry’ noemen ze dat. Hungry & Angry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 You hangry woman, you. @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Ik bedoel: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Gefeli @Bor met jullie 29e huwelijksdag!! Fijne dag gehad(nou ja?), veel gewinkeld, hou niet van shoppen maar nu wel blij met de nwe kleding en schoenen. Dat gepas, pashok in en uit, kan daar zo niet tegen. En dan is het net weer te klein of te groot en dan weer opnieuw passen of de combi is niet goed dan weer een ander combi. Heb mij nog nooit zoveel aan- en uitgekleed op een dag. Snap niet dat mensen dat leuk/relax vinden. Maar goed je moet er wat voor over hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Succes @Reacher lukt je, eten smaakt ook beter zonder drank, althans dat vind ik. Eet lekker. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Thanks! Ik heb alweer een tros tomaatjes op. Nu nog hopen dat de vrienschap het diner overleefd. Zij is traaaaaag met alles. Ik trek haar straks over de tafel als ze het menu te lang bekijkt. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Showen die kleren @Smaragd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Poeh mijn buik is vol @Reacher. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 4 minuten geleden zei niks: Poeh mijn buik is vol @Reacher. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Is dat niet gewoon de baby niks en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Reacher is een mooie naam voor een jongen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Heerlijke bloemkool gegeten, met krieltjes en schnitzel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 1 minuut geleden zei Reacher: Reacher is een mooie naam voor een jongen Wij krijgen een meisje, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 11 minuten geleden zei Reacher: Showen die kleren @Smaragd! Ga zo een modeshow doen/geven terwijl jij dan ws eet Reacher en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 5 minuten geleden zei niks: Wij krijgen een meisje, sorry. Die kun je ook Reacher noemen Fijne avond allen, ga zo lekker eten. Muziek luisteren en een leuke film. Reacher en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Reacher is een mooie naam voor een meisje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Eet smakelijk @Smaragd en een fijne avond. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Ja hoor, we hebben alleen al een naam. Hele ouderwetse naam, maar ik vindt het zo leuk! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Ik kreeg toch een modeshow misschien beter wachten tot morgen inderdaad. Tot ik weer suiker in mijn bloedspiegel heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 september 2020 Rapport Share Geplaatst 26 september 2020 Ik heb een pot erwten op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden