Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 17-8-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei karin123:

Ik zit ook in de maag met die rot berichten over Corona. Het houdt niet op. Hoorde van mijn tante dat het heel erg druk weer was in de stad, niet te geloven toch, straks weer een lock down. Wel lekker rustig op straat dan, ik vind dat dan wel weer fijn.

tijdens een lockdown wel ja @karin123 maar dan heb je ook geen contacten. en maak ik me weer teveel zorgen. vooral mijn man en kinderen die moeten wel werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Je mist je gezondheid pas als het er niet meer is. Ik heb hetzelfde.

klopt karin en frank, maar vaak maakt het je wel een bewuster mens. dat je meer waardering krijgt voor alles wat een ander heel normaal vind. maar ik behoorde toch liever tot die ander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

De diazepam afbouw ligt heel even stil.  De temazepam ben ik nog niet aan begonnen omdat ik weet niet hoe ik dat op ga reageren tegelijk. Maar ik wil het wel. Nog 40 dagen die temazepam slikken terwijl ik het niet wil. En hoe langer ik er aan zit,  hoe moeilijker het word om er af te komen

He Bellie ik denk dat dat wel meevalt. Je slikt die temazepam geen half jaar dacht ik zo. Als je dit langzaam afbouwt lukt dat echt wel. De grote klus is meer om leren gaan met de omstandigheden die stress en spanning veroorzaken. Dat denk ik zo. Maar ook dat gaat uiteindelijk goed komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Doorgaan:

Heel goed frank.

Ik doe ook weleens healingen en daar krijg ik dan echt energie door. En je kunt die nacht vaak veel beter slapen! 

Hallo doorgaan 

dus je hebt het geprobeerd 

ik heb het nog niet gedaan ik heb pas gister op internet wat gezocht 

ik wil het proberen voor mij onrust angst en vermoeidheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Doorgaan:

Heel goed frank.

Ik doe ook weleens healingen en daar krijg ik dan echt energie door. En je kunt die nacht vaak veel beter slapen! 

ziet er hoopvol uit @Frank86. wanneer ja je dit doen. ik ben benieuwd wat het met je doet. vooral op afstand. @Doorgaan hoe vaak heb je dit gedaan en hoelang heeft het effect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Frank86:

Hallo doorgaan 

dus je hebt het geprobeerd 

ik heb het nog niet gedaan ik heb pas gister op internet wat gezocht 

ik wil het proberen voor mij onrust angst en vermoeidheid

Er zijn verschillende soorten healingen en de ene keer voel je niet veel en een andere keer wel. Het is geen walhalla dat je ineens van je klachten af bent. Maar het helpt wel ter ondersteuning. 

Sommige blokkades mogen worden opgelost en dat schept ruimte in je zelf. 

Ik heb zelf veel aan healings die de chakra's reinigen en activeren.  Hoe het precies werkt geen idee maar het levert me energie op. Ik ga zelf ook naar een magnetiseur en die haalt de ergste stress weg. Daarna ben ik dan moe en ontspannen. Soms lukt het mijn lichaam beter om die energie vast te houden. En soms niet. Ik kom best wel van een zware burn-out en dan wil je wel graag energie.

Je kan het dus zeker proberen. Het gaat ook een beetje om de juiste klik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dikkie:

ziet er hoopvol uit @Frank86. wanneer ja je dit doen. ik ben benieuwd wat het met je doet. vooral op afstand. @Doorgaan hoe vaak heb je dit gedaan en hoelang heeft het effect

Dikkie 

Als je een heel verzwakt lichaam hebt en je lichaam kan de energie niet goed vasthouden dan kan het enkele uren aanhouden. Nu kan mijn lichaam een sessie ongeveer een week vasthouden. Maar dat ligt per persoon anders. Het geeft ook wat rust waardoor eventuele angst tijdelijk minder wordt. Reconnective healing heb ik 1 keer gedaan. Verleden jaar. Het is wel belangrijk om je lichaam daarna wat rust te geven en genoeg te drinken. Er worden ook wat dingen mee in beweging gezet. Er wordt immers met energie gewerkt. Verder is het gewoon uitproberen wat bij je past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bellie:

Ik slik de temazepam nu 3 maanden.  Wat vind jij? Gewoon proberen om het nu al af te gaan bouwen?  Heel veel last heb ik niet van de afbouw van de diazepam.  Die bouw ik nu af per 025 mg per 10 dagen.  Ligt ff aan de situatie.  Ik wil de Temazepam per 1 mg per week afbouwen.  Wachten op de Dia of gewoon proberen?

Gewoon wachten.  Je bent niet in een rustige situatie thuis. En 1 mg per week geen idee. Ik zou het gewoon weer 1mg per 20 dagen doen. Dat duurt inderdaad wat langer maar er gebeurt veel met lichaam. Vier het straks eerst maar dat je van de dia af bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dikkie:

ziet er hoopvol uit @Frank86. wanneer ja je dit doen. ik ben benieuwd wat het met je doet. vooral op afstand. @Doorgaan hoe vaak heb je dit gedaan en hoelang heeft het effect

Ik heb het nog niet gedaan ik denk eind van de maand dat ik ga proberen voor mij onrust in hoofd met angst gevoel

heb jjj het gedaan ook voor angst onrust doorgaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Frank86:

Ik heb het nog niet gedaan ik denk eind van de maand dat ik ga proberen voor mij onrust in hoofd met angst gevoel

heb jjj het gedaan ook voor angst onrust doorgaan?

Ik heb het vooral voor de energie gedaan. 

Maar buiten dat is het wel belangrijk om praktisch aan de angst te blijven werken. Zoals je nu al doet online.

Ik weet het niet zeker maar jij zit misschien ook wel in je hoofd? Als je je energie naar beneden kunt krijgen dan wordt je vanzelf wat meer ontspannen.  Hier kunnen aardingoefeningen bij helpen. Ja ik probeer ook veel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Doorgaan:

Dikkie 

Als je een heel verzwakt lichaam hebt en je lichaam kan de energie niet goed vasthouden dan kan het enkele uren aanhouden. Nu kan mijn lichaam een sessie ongeveer een week vasthouden. Maar dat ligt per persoon anders. Het geeft ook wat rust waardoor eventuele angst tijdelijk minder wordt. Reconnective healing heb ik 1 keer gedaan. Verleden jaar. Het is wel belangrijk om je lichaam daarna wat rust te geven en genoeg te drinken. Er worden ook wat dingen mee in beweging gezet. Er wordt immers met energie gewerkt. Verder is het gewoon uitproberen wat bij je past.

watvoor healingen waren die anderen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Doorgaan:

Ik heb het vooral voor de energie gedaan. 

Maar buiten dat is het wel belangrijk om praktisch aan de angst te blijven werken. Zoals je nu al doet online.

Ik weet het niet zeker maar jij zit misschien ook wel in je hoofd? Als je je energie naar beneden kunt krijgen dan wordt je vanzelf wat meer ontspannen.  Hier kunnen aardingoefeningen bij helpen. Ja ik probeer ook veel uit.

Klopt doorgaan 

ik zit vooral in hoofd wat nu een gewenning is geworden jaar lang 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dikkie:

heeft iemand hier wel eens reikie geprobeerd. een kennis van mij die geeft dat wel eens. maar ik heb geen idee. zij vind het natuurlijk geweldig.

Hoi dikkie

Ja daar ben ik ook bekend mee. Geeft rust en energie.  Zeker als je erg uitgeput bent dan voel je dat. Het is gewoon warmte. Voor mij dan. Ik vergelijk het wel dat wanneer je heel erg in je handen wrijft en die dan op je buik legt.  Dan voel je ook warmte. Natuurlijk heeft reikie meer betekenis maar zo is het eenvoudig uit te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Doorgaan:

Hoi dikkie

Ja daar ben ik ook bekend mee. Geeft rust en energie.  Zeker als je erg uitgeput bent dan voel je dat. Het is gewoon warmte. Voor mij dan. Ik vergelijk het wel dat wanneer je heel erg in je handen wrijft en die dan op je buik legt.  Dan voel je ook warmte. Natuurlijk heeft reikie meer betekenis maar zo is het eenvoudig uit te leggen.

oke bedankt, dan zou ik haar nog wel eens kunnen vragen. gewoon voor lekker zeg maar. ik heb nooit zulke hoge verwachtingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...