Daan3 Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 Hoi allemaal vandaag 1 maand niets gedronken so far so good, soms wel eens moeilijke periodes ook door mijn scheiding maar zit zoveel emoties dat dat mij ook stimuleerd om niet te drinken anders ga ik weer allemaal appjes sturen waar ik waarschijnlijk weer spijt van krijg enzo, maar goed ik pak het met de dag heb ook een app daar kan ik per dag klein dagboekje in bij houden en invullen of ik wat gedronken heb mocht dat zo zijn, nou verder niet zo heel veel te melden maar wilde het even van me af schrijven Heel veel sterkte iedereen Lieke7777, Stuut, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 Goed bezig! Daan3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 gefeliciteerd met je eerste maand ' en inderdaad emoties en drinken gaan eigenlijk niet goed samen vaak maak je verkeerde keuzes die de volgende dag eigenljjk beetje dom blijken te zijn. Daan3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Houd vol. Dat gedoe met die appjes....brrrrr...als ik daar nog aan terugdenk. Daan3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stuut Geplaatst 25 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2020 Goed bezig Daan! Daan3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 31 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2020 Op 19-7-2020 om 21:35 zei Daan3: Hoi allemaal vandaag 1 maand niets gedronken so far so good, soms wel eens moeilijke periodes ook door mijn scheiding maar zit zoveel emoties dat dat mij ook stimuleerd om niet te drinken anders ga ik weer allemaal appjes sturen waar ik waarschijnlijk weer spijt van krijg enzo, maar goed ik pak het met de dag heb ook een app daar kan ik per dag klein dagboekje in bij houden en invullen of ik wat gedronken heb mocht dat zo zijn, nou verder niet zo heel veel te melden maar wilde het even van me af schrijven Heel veel sterkte iedereen Gewoon doorgaan he? Met vallen en opstaan komen we er allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden