Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 21 juni 2020


Aanbevolen berichten

Mogguh allemaal

Vandaag begint de zomer, deze week laat de zomer zich al in alle hevigheid zien. 
Lekker geslapen? 
Vannacht weer zonder Temazepam kunnen slapen , zo'n 6 uur. Wel weer om 6.15 wakker, maar dat is niet het ergste. Uitslapen zit er op mijn gevorderde leeftijd toch niet meer in.

Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Cyclad58:

Mogguh allemaal

Vandaag begint de zomer, deze week laat de zomer zich al in alle hevigheid zien. 
Lekker geslapen? 
Vannacht weer zonder Temazepam kunnen slapen , zo'n 6 uur. Wel weer om 6.15 wakker, maar dat is niet het ergste. Uitslapen zit er op mijn gevorderde leeftijd toch niet meer in.

Fijne dag! 

Fijn dat je slaapt zonder tema Ad! Hopelijk blijft t zo. Ja idd de zomer is begonnen. Was er zelf niet bewust van. Nou het gevoel wel. Warm pfff... gaat 28 graden worden donderdag! 

Ik heb miss een domme vraag. Maar wat zijn de gewonnen dagen bij iemands profiel. Ik heb ze niet? Ik had dit al eerder eens gevraagd maar nog steeds geen antwoord en ik heb zelf geen flauw idee wat t betekent???? Eerst dacht ik de benzovrije dagen maar t staat ook bij mensen die nog benzos slikken? Nu dacht ik dagen niet online geweest, maar waarom in vredes naam zou je profiel dat als gewonnen moeten weergeven??? 

Ik wens iedereen een fijne zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Louisa:

Fijn dat je slaapt zonder tema Ad! Hopelijk blijft t zo. Ja idd de zomer is begonnen. Was er zelf niet bewust van. Nou het gevoel wel. Warm pfff... gaat 28 graden worden donderdag! 

Ik heb miss een domme vraag. Maar wat zijn de gewonnen dagen bij iemands profiel. Ik heb ze niet? Ik had dit al eerder eens gevraagd maar nog steeds geen antwoord en ik heb zelf geen flauw idee wat t betekent???? Eerst dacht ik de benzovrije dagen maar t staat ook bij mensen die nog benzos slikken? Nu dacht ik dagen niet online geweest, maar waarom in vredes naam zou je profiel dat als gewonnen moeten weergeven??? 

Ik wens iedereen een fijne zondag.

Hallo Mensen ik heb geen moed om te scrijven ben zo moe ben kapot derelisatie mijn benen doe zo zeer krampen en trilingen slaap niet ben zo stijf durf maar kort te lopen misselijk droge mond en tinnites  gaar mijn zoon 5 dagen weg naar het noorden met mensen het is 23 juli ben zo bang om alleen te zijn ik gunt het zo dat hij plezier heb nu maak ik in  gedachten enge dingen zoals ik wordt gek of ik ga dood ik raak mezelf kwijdt vroeger was ik niet bang  nu wel ik ging met mijn fiets overal heen nu durf ik niet meer te fietsten wat een ellende met die gifpillen mijn nek  hooft doet zo zeer wat een geklaag he ik moet het effe kwijtt  jullie zijn   zelf  zo ziek  ik  wens jullie beterschap we zitten samen in het zelfde schuitje     liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Cyclad58:

Sterkte @Wilhelmina

 Natuurlijk mag je klagen, dat hoort er bij. Maak je nu nog geen zorgen over 23 juli, dat duurt nog ruim een maand. Het heeft geen zin om daar nu al te veel over in te zitten, wie weet voel je je tegen die tijd een stuk beter. 

Dank je wel lieve Cyclad58  erg he ik was vroeger zo sterk nu ben ik een vrak en ik heb een hele lieve zoon ik wil   dat hij geniet ik was moeder en vader mijn man was een narsist en alcolist liefs  wilhelmina

3 minuten geleden zei Cyclad58:

Sterkte @Wilhelmina

Natuurlijk mag je klagen, dat hoort er bij. Maak je nu nog geen zorgen over 23 juli, dat duurt nog ruim een maand. Het heeft geen zin om daar nu al te veel over in te zitten, wie weet voel je je tegen die tijd een stuk beter. 

 

4 minuten geleden zei Cyclad58:

Sterkte @Wilhelmina

Natuurlijk mag je klagen, dat hoort er bij. Maak je nu nog geen zorgen over 23 juli, dat duurt nog ruim een maand. Het heeft geen zin om daar nu al te veel over in te zitten, wie weet voel je je tegen die tijd een stuk beter. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook niet vaak. Het gaat hartstikke slecht. Gisteravond helaas weer quetiapine moeten innemen om te slapen. Ik dacht liever dat dan een benzo. Ik word bedlegerig. Ik probeer zo de trillingen op te vangen maar dat is voor de gekhouderij. Ze zijn nu keihard. Ik kan niet liggen of stil zitten. Het voelt aan alsof ik de afgrond nadert. Ik vraag me af of ik moet herstarten maar ik wil niet. Positieve Yollie is gone. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen help me niet  gaslapen ben zo moe mijn zoon heeft een auto gekockt nu komt hij me morgen ophalen heel lief maar ben zo angstig  een  jaar in huis gezeten alleen om het hoekje geweest met de hond ik denk paniek aanvallen flauw vallen dood gaan help me   wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Wilhelmina:

Lieve mensen help me niet  gaslapen ben zo moe mijn zoon heeft een auto gekockt nu komt hij me morgen ophalen heel lief maar ben zo angstig  een  jaar in huis gezeten alleen om het hoekje geweest met de hond ik denk paniek aanvallen flauw vallen dood gaan help me   wilhelmina

Komt goed. Niet alvast stressen. Anders heb je slechte nachtrust. Lief van hem. Mammie moet eruit. Probeer ervan te genieten. Focus op je zoon en de natuur. Niet op jezelf en angst. Let op je ademhaling. Je gaat echt niet dood. Ik wil niet makkelijk praten hoor maar je moet ergens beginnen. Stapje voor stapje en beloon jezelf. Ga samen een ijsje eten. Geen extra benzo pakken. Sterkte.

Liefs Yollie

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...