Sandro Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 4 minuten geleden zei Jopie: Ik ben helemaal kapot en leeg van de twee dagen oppassen en het na ze terugbrengen doodmoe weer thuiskomen op een plek waar overal nog stille getuigen zijn van die kleintjes. Dan kan je mij opvegen, en weet ik niet meer of ik nou heel blij moet zijn dat het zo fijn was, gelukt is en voorbij is of dat ik ze alleen maar intens mis. Geeft niets, hoort er helemaal bij, en het is natuurlijk gewoon alllebei en nog veel meer, maar oef.... Die voel ik ...zie dat ook wanneer m'n moeder mijn kinderen te logeren heeft gehad. Die overgang. Van gezellige drukte naar complete stilte. Hakt erin. Wees maar gewoon blij dat het zo fijn was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Droge afmelding,weltrusten allen,morgen om 5:15 loop t wekkertje weer af,ben nog steeds blij dat ik niet drink,scheel veel met opstaan als ik vroege dienst heb,ben veel fitter. lady jane en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Hier ook gesloopt, maar niet van de drank .Lang verhaal kort.....Dagpact geslaagd Welterusten. Rapid en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 4 uur geleden zei Jopie: Gebrek aan geld of bezit is hooguit beperkend in de uitvoering, nooit in de richting. Genoeg is genoeg. Zolang er maar iets aanwezig is waar je wat mee kunt. Dr zijn dr zat met niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 Lig in bed. Ga slapen. Zo moe, maandelijks gedoe. Slaap.lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2020 3 uur geleden zei Jopie: Mee eens. En als dat er in de basis niet is, krijg je het ook niet door iets te doen (of te laten), zekerheid bestaat niet.... Helemaal mee eens, je kunt nog zo hard werken je komt er niet. Dat ken ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden