Spring naar bijdragen

onze h. kamer 1-6-2020


Aanbevolen berichten

Goeie morgen harde strijders,

Hopelijk liggen jullie nog lekker te pitten. Ik heb heel goed geslapen nadat ik gisteren al 3 uur overdag gepit heb. Ik denk dat het warme weer toch veel energie vreet bij mij. Hoe is het bij jullie gegaan?

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga maar weer wat kaarten maken. Zal zoooooo blij zijn dat ik donderdag eindelijk weer naar één van de dagbestedingen kan. Ik lijk net zo'n klein kind die jarig wordt. Tel de nachtjes slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren dus geen dia meer genomen en merkte het direct aan mijn slaap. Werd om 3 uur wakker en geraakte maar niet in slaap. Heb tot 4 uur geprobeerd om te blijven liggen en hopen tot ik sliep maar tevergeefs. Uit bed gekomen en een warme tas melk gedronken, even wat rustig muziek van headspace opgezet en rond de 5'en toch ingedommeld. Dan was het iets voor de zeven. Tot hiertoe geen tintelingen in mijn gezicht of verstikking maar ik verwacht dat dit overmorgen gaat beginnen vanaf de dia uit mijn lichaam is.

Komt nu ook dat het in mijn relatie niet meer gaat, mijn schuld wel. Dat ze deze week, samen met de dochter bij een vriendin gaat slapen en dat ik thuis helemaal alleen ga zijn. Weet echt niet of ik dit ga trekken. Ben het zo beu van constant bezig te moeten zijn. Gisteren op bezoek bij mijn vader geweest en hij ging op een gegeven moment met zijn stoel in de zon liggen en was even ingedommeld. Daar werd er ik zo jaloers op, omdat ik dat niet meer kan, ik word dan zo angstig en ontzettend benauwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat fijn @bolletje dat je donderdag weer naar je dagbesteding kan. Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar naar uitkijkt! 

Mooi @Bellie dat je een prima nachtrust had. Dat geeft de burger moed. 

@Kabouter0Wesley ondanks geen Diazepam heb je toch een aantal uur kunnen slapen. Dat is in elk geval bemoedigend. Wat rot dat je relatie nu niet meer loopt. Hopelijk komt het goed. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Mijn partner is in mijn afbouwtijd ook een paar dagen weggeweest en ik vond het vreselijk om alleen te zijn, juist omdat ik me niet goed en comfortabel voelde. Uiteindelijk is het wel goed gegaan en goed gekomen. Sterkte! 

Mijn nacht? Partner werd ziek, heeft de hele nacht lopen spoken. Dat kostte ook mij mijn nachtrust. Normaal pak ik rond 12 uur de Temazepam, maar dat vergat ik vannacht , ben tussendoor een paar keer in slaap gevallen en heb door m'n zieke partner er niet aan gedacht om het in te nemen. Of dat nu weer handig is? Hoop niet dat ik nu op een soort van Cold Turkey afsteven. Enfin, we zien wel. helaas gaan de plannen voor vandaag nu ook niet door en is hooikoorts mijn bondgenoot. Fijne dag allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...