EefjeJ Geplaatst 26 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2020 Wat super goed @Lynn86! Ben blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 27 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2020 16 uur geleden zei Cyclad58: Paling heeft denk ik gelijk. Van benzo's word je niet dement, maar de klachten lijken er op. Geheugenproblemen, concentratieproblemen, vergeetachtigheid. Mijn 3 ergste afbouwsymptomen: slapeloosheid, onrust, zweten 3 fijnste gewaarwordingen: heldere kop, meer ook voor het mooie in de wereld en een blijer gemoed. Ergste klachten op de benzo's: mistig hoofd, vergeetachtigheid en concentratieproblemen. Oh heldere kop daar hoop ik zoooo op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 27 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2020 15 uur geleden zei Lynn86: Het hey, Met mij gaat het heel goed. Ik heb m'n hobby's opgepakt en zit heel goed in m'n vel. Qua medicijnen zit ik nu op 5mg lora van de 8mg Dat klinkt prima, @Lynn86. Je hebt toch al wat van de Lorazepam afgekregen. Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 27 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2020 3 uur geleden zei Cyclad58: Dat klinkt prima, @Lynn86. Je hebt toch al wat van de Lorazepam afgekregen. Top! Ja gewoon goed naar m'n lichaam luisteren en als ik kan dan ga ik verder ik bouw niet continue af. Zo gaat het goed. Dan doe ik er maar een paar jaar over. Maakt me niet uit zolang ik maar gelukkig en gezond blijf. Xxxx Cyclad58 en Ikdoeertoe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 28 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2020 19 uur geleden zei Lynn86: Ja gewoon goed naar m'n lichaam luisteren en als ik kan dan ga ik verder ik bouw niet continue af. Zo gaat het goed. Dan doe ik er maar een paar jaar over. Maakt me niet uit zolang ik maar gelukkig en gezond blijf. Xxxx Jij had weinig klachten toch op 8 mg? Waarvoor was je gaan slikken en hoe kwam jij op best wel een pittige dosis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden