Spring naar bijdragen

Huiskamer 15 april 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Ik ben uitgeput. Dood en doodmoe. Qua ziek zijn ben ik juist aan de betere hand. Dus dat lijkt goed te gaan. Durf nog niet te zeggen beter (Ben heel voorzichtig), want ik ben uitgeput moe. Ik hoop dat dit tijdelijk is. Nu de derde dag vreselijk moe. Ik ga op tijd slapen val ook als een blok in slaap. Word wel vroeg wakker en compleet uitgeput. Het is nu 8.58 en de dag moet nog beginnen en ik kan al niet meer. Ik denk dat t door het virus komt. 

Echt dat buikvirus heeft me gesloopt! 

Kostte ook zoveel energie dat overgeven beroerd zijn hoofdpijnen meer angst niet goed slapen etc. Was echt heftig. Elke dag beroerd wakker en dat de hele dag door maar geen rust. Bij zitten en liggen voelde ik hoe beroerd ik was.  Zo sliep ik minder en had meer stress en prikkels te verduren. 

Ik weet niet hoe lang ik dit nog volhou. Voelt niet goed zo uitgeput. Nog niet eerder gehad zo extreem moe :( hoop van harte dat t weer bijtrekt!! 

Ik kom wel aan 8 uur slaap maar t voelt als 8 dagen geen slaap. 

Heh bah ik wou dat ik eens een keer iets positiefs kon plaatsen. Verbetering. Sorry. Ik hoop dat t nog een dag komt. 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Louisa:

Ik ben uitgeput. Dood en doodmoe. Qua ziek zijn ben ik juist aan de betere hand. Durf nog niet te zeggen beter, want ik ben uitgeput moe. Ik hoop dat dit tijdelijk is. Nu de derde dag vreselijk moe. Ik ga op tijd slapen val ook als een blok in slaap. Word wel vroeg wakker en compleet uitgeput. Het is nu 8.58 en de dag moet nog beginnen en ik kan al niet meer. 

Echt dat buikvirus heeft me gesloopt! 

Kostte ook zoveel energie dat overgeven beroerd zijn hoofdpijnen meer angst niet goed slapen etc. 

Ik weet niet hoe lang ik dit nog volhou. Voelt niet goed zo uitgeput. Nog niet eerder gehad zo extreem moe :(

Ik kom wel aan 8 uur slaap maar t voelt al 8 dagen geen slaap. 

Ben aan het afbouwen niet normaal dit kan een paard niet dragen tinnitus gaat veel harder nachten lig ik wakker erg onmenselijk heb geen woorden meer ik hou dit niet vol om gek te worden hoelang houd een mens dit vol mijn hoofd doet zeer alles    Wilhelmina

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Wilhelmina:

Ben aan het afbouwen niet normaal dit kan een paard niet dragen tinnitus gaat veel harder nachten lig ik wakker erg onmenselijk heb geen woorden meer ik hou dit niet vol om gek te worden hoelang houd een mens dit vol mijn hoofd doet zeer alles    Wilhelmina

 

 

 

 

Je bent er wel bijna toch Wilhemina? Hoe lang bouw je al af? Wil je weer terug op de benzos of zet je door? 

Liefs

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Je bent er wel bijna toch Wilhemina? Hoe lang bouw je al af? Wil je weer terug op de benzos of zet je door? 

Liefs

Nee niet stoppen maar het is vreselijk  nu iedere dag wanneer stop dit als een dag maar dragelijk is en ze moeten eens stoppen met Carona vreselijk al die mensen iedere dag kranten vol  ellende en al die mensen zitten opgesloten kan toch niet duurt te lang mensen krijgen hierbij psychische klachten wie heeft het lef om mensen gevangen te zetten  dit moet stoppen   Wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Wilhelmina:

Ben aan het afbouwen niet normaal dit kan een paard niet dragen tinnitus gaat veel harder nachten lig ik wakker erg onmenselijk heb geen woorden meer ik hou dit niet vol om gek te worden hoelang houd een mens dit vol mijn hoofd doet zeer alles    Wilhelmina

 

 

 

 

Wat moeilijk dat je het zo zwaar hebt met de Tinnitus lieverd.  Absoluut vreselijk!
Het gaat je lukken om door te zetten Willie, want dat heb je al die tijd al gedaan. En je bent er bijna af. Nog maar heel even. Hoeveel moet je nog? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kannietmeer ik zat op 5 en nu op iets minder dan 1 bromazepan het is een hel en veel hoofdpijn ik zou gaan stoppen maar kan niet ik heb geen keus ik wil van die gif pillen af en paniek ik voel alles trillen voor al rechts ook in je lichaam hart kloppingen en ook hart kloppingen in mijn oor geef niet zij de dokter nog 4 of 5 maanden want ik doe het heel rustig  hyperventilatie is ook heel angstig het is een strijd voor ons allemaal ik heb een weegschaaltje met een mesje maar de kruimels komen en dan wordt het lastig wegen mijn zoon help me en mensen van de gemeente de dokter en de apotheker nou de dokter en de apotheker hebben er geen verstand van eens om de 2 weken belt ze zeg het gaat goed nou daar heb je niks aan ze weten niet veel van pillen en afbouwen ik hoop dat het met jou goed gaat  liefs  Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

kannietmeer ik zat op 5 en nu op iets minder dan 1 bromazepan het is een hel en veel hoofdpijn ik zou gaan stoppen maar kan niet ik heb geen keus ik wil van die gif pillen af en paniek ik voel alles trillen voor al rechts ook in je lichaam hart kloppingen en ook hart kloppingen in mijn oor geef niet zij de dokter nog 4 of 5 maanden want ik doe het heel rustig  hyperventilatie is ook heel angstig het is een strijd voor ons allemaal ik heb een weegschaaltje met een mesje maar de kruimels komen en dan wordt het lastig wegen mijn zoon help me en mensen van de gemeente de dokter en de apotheker nou de dokter en de apotheker hebben er geen verstand van eens om de 2 weken belt ze zeg het gaat goed nou daar heb je niks aan ze weten niet veel van pillen en afbouwen ik hoop dat het met jou goed gaat  liefs  Wilhelmina

ik ben er 3 wk af maar leef in een ware hel. Ik kan er niet meer in geloven. Ben niet depressief maar jank om deze ellende. Ik sta de hele dag om het minder te voelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Yollie:

ik ben er 3 wk af maar leef in een ware hel. Ik kan er niet meer in geloven. Ben niet depressief maar jank om deze ellende. Ik sta de hele dag om het minder te voelen

Yollie, was hij niet in 1x van 0,5 clonazepam naar 0 gegaan? Zo ja, dan is het niet vreemd dat je vreselijk last hebt van ontwenning. Die sprong is echt giga, ongeveer net zo groot als van 10 mg diazepam naar 0. Ik doe daar 9 maanden over. Dus dat je erge klachten hebt is daardoor te verklaren. Hoe lang het nog gaat duren voordat je je beter voelt valt moeilijk te zeggen, maar met een dergelijke grote sprong kan het best nog even duren. Maar wie weet, gaat t een dezer dagen beter. Sterkte en liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei doorbijter:

Yollie, was hij niet in 1x van 0,5 clonazepam naar 0 gegaan? Zo ja, dan is het niet vreemd dat je vreselijk last hebt van ontwenning. Die sprong is echt giga, ongeveer net zo groot als van 10 mg diazepam naar 0. Ik doe daar 9 maanden over. Dus dat je erge klachten hebt is daardoor te verklaren. Hoe lang het nog gaat duren voordat je je beter voelt valt moeilijk te zeggen, maar met een dergelijke grote sprong kan het best nog even duren. Maar wie weet, gaat t een dezer dagen beter. Sterkte en liefs

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo doorbijter, ik lees jullie verhalen ,herken er alles in,die trillingen heb ik sinds een week,zit al 2maanden op 10 mg diazepam ,is toen omgezet van lorezepam, heb in 3 weken in een kliniek,32 mg afgebouwd ging in het begin goed maar nu is de 10,een hel,ja d ast klopt,wil met taperingstrips doen als ik jullie veth a ken lees wordt ik doodsbang,ik heb Tinnitus en d a t is gewoon hypercauses geworden door die suisrollercoaster,heb ook nog slikang s t dus ja een hel is het zeker,en die dokters snappen niet in wat voor hel je leef

ik wens jullie ook heel veel kracht en toe

en bewonder jullie,ik durf het nog niét maar moet wel binnenkort zo gaat het niet meer gr van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei face:

hallo doorbijter, ik lees jullie verhalen ,herken er alles in,die trillingen heb ik sinds een week,zit al 2maanden op 10 mg diazepam ,is toen omgezet van lorezepam, heb in 3 weken in een kliniek,32 mg afgebouwd ging in het begin goed maar nu is de 10,een hel,ja d ast klopt,wil met taperingstrips doen als ik jullie veth a ken lees wordt ik doodsbang,ik heb Tinnitus en d a t is gewoon hypercauses geworden door die suisrollercoaster,heb ook nog slikang s t dus ja een hel is het zeker,en die dokters snappen niet in wat voor hel je leef

ik wens jullie ook heel veel kracht en toe

en bewonder jullie,ik durf het nog niét maar moet wel binnenkort zo gaat het niet meer gr van mij

wat was je start benzo en hoeveel mg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Wilhelmina:

kannietmeer ik zat op 5 en nu op iets minder dan 1 bromazepan het is een hel en veel hoofdpijn ik zou gaan stoppen maar kan niet ik heb geen keus ik wil van die gif pillen af en paniek ik voel alles trillen voor al rechts ook in je lichaam hart kloppingen en ook hart kloppingen in mijn oor geef niet zij de dokter nog 4 of 5 maanden want ik doe het heel rustig  hyperventilatie is ook heel angstig het is een strijd voor ons allemaal ik heb een weegschaaltje met een mesje maar de kruimels komen en dan wordt het lastig wegen mijn zoon help me en mensen van de gemeente de dokter en de apotheker nou de dokter en de apotheker hebben er geen verstand van eens om de 2 weken belt ze zeg het gaat goed nou daar heb je niks aan ze weten niet veel van pillen en afbouwen ik hoop dat het met jou goed gaat  liefs  Wilhelmina

 Lieve Wil,  iets minder dan 1 mg bromazepam dus nog te gaan?  Dat zou mooi zijn, want dat is niet veel meer. Hoe neem je het in? 1x of meerdere keren per dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Kannietmeer:

 Lieve Wil,  iets minder dan 1 mg bromazepam dus nog te gaan?  Dat zou mooi zijn, want dat is niet veel meer. Hoe neem je het in? 1x of meerdere keren per dag?

 

25 minuten geleden zei Kannietmeer:

 Lieve Wil,  iets minder dan 1 mg bromazepam dus nog te gaan?  Dat zou mooi zijn, want dat is niet veel meer. Hoe neem je het in? 1x of meerdere keren per dag?

4 x per ik ben zo ziek depressief ik weet me geen raat meer   Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei doorbijter:

Yollie, was hij niet in 1x van 0,5 clonazepam naar 0 gegaan? Zo ja, dan is het niet vreemd dat je vreselijk last hebt van ontwenning. Die sprong is echt giga, ongeveer net zo groot als van 10 mg diazepam naar 0. Ik doe daar 9 maanden over. Dus dat je erge klachten hebt is daardoor te verklaren. Hoe lang het nog gaat duren voordat je je beter voelt valt moeilijk te zeggen, maar met een dergelijke grote sprong kan het best nog even duren. Maar wie weet, gaat t een dezer dagen beter. Sterkte en liefs

@doorbijter had alprazalom. Ander medicatie gehad voor de hoge bloeddruk. Het lijkt of het nooit gaat ophouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei face:

hallo doorbijter, ik lees jullie verhalen ,herken er alles in,die trillingen heb ik sinds een week,zit al 2maanden op 10 mg diazepam ,is toen omgezet van lorezepam, heb in 3 weken in een kliniek,32 mg afgebouwd ging in het begin goed maar nu is de 10,een hel,ja d ast klopt,wil met taperingstrips doen als ik jullie veth a ken lees wordt ik doodsbang,ik heb Tinnitus en d a t is gewoon hypercauses geworden door die suisrollercoaster,heb ook nog slikang s t dus ja een hel is het zeker,en die dokters snappen niet in wat voor hel je leef

ik wens jullie ook heel veel kracht en toe

en bewonder jullie,ik durf het nog niét maar moet wel binnenkort zo gaat het niet meer gr van mij

Ik was op 10 mg ook heel ziek. Ben toch 1 mg per 4 weken gaan afbouwen met taperingsstrips en Ben me vervolgens beter gaan voelen. Hoop dat dit voor jou ook zal gelden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yollie:

@doorbijter had alprazalom. Ander medicatie gehad voor de hoge bloeddruk. Het lijkt of het nooit gaat ophouden.

@Yollie Aangezien je nog maar 3 weken er vanaf bent is een herinstallatie en rustige taper nog steeds een optie. Maar als je dat zou willen, wacht dan niet te lang. Het kan echt er voor zorgen dat je je beter gaat voelen. En natuurlijk moet je dan niet herinstalleren met Alprazolam, maar met Diazepam.
Heb je begeleiding van een arts die meewerkt/ meedenkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...