Spring naar bijdragen

Wat een ............

Ometon

Aanbevolen berichten

De zon brand buiten hartje zomer Thailand  maar helaas niks wat mij hier blij kan maken  tijdens deze benzo terror 

3 weken aan het afbouwen maar ziek sinds 4 maanden plus want reageer paradoxaal op clonazepam wat ik maar 2 weken heb gebruikt en toen verslaafd bleek te zijn 

Daarna alleen bij verschijnselen   afbouw maakt het niet beter 24 kg af gevallen kan niks meer  

Wanneer houdt dit op vraag ik mij elke dag af  en jullie waarschijnlijk ook 

Zelden zoveel dappere en aardige mensen ontmoet  sinds ik.in deze hel ben belandt 

Ometon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Yollie:

@Ometon wat zijn jouw klachten? Wat erg. Maar 2 wk gebruikt en nu dit. Gif is het allemaal. Ik 4 jr gebruikt

9 uur geleden zei Yollie:

@Ometon wat zijn jouw klachten? Wat erg. Maar 2 wk gebruikt en nu dit. Gif is het allemaal. Ik 4 jr gebruikt

Ik heb meer angst in de nacht dit heb ik nog niet gehad  ik kan niet slapen en als ik even geslapen heb heb ik derelisatisatie ik ben bang dat ik er niet meer uitkomt maar in bijf mijn controle is weg ben mezelf niet meer zo eng ga met angst naar bed hyperventilatie en veel zuchten de nacht duurt zo lang en maar water drinken en naar de wc lopen ik hoop dat dit gauw voorbij is  mijn botten doen zeer veel hoofdpijn trillen iedere keer andere symptomen degene die ons dat gif heeft gegeven  gun ik niet het beste     liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Wilhelmina:

Ik heb meer angst in de nacht dit heb ik nog niet gehad  ik kan niet slapen en als ik even geslapen heb heb ik derelisatisatie ik ben bang dat ik er niet meer uitkomt maar in bijf mijn controle is weg ben mezelf niet meer zo eng ga met angst naar bed hyperventilatie en veel zuchten de nacht duurt zo lang en maar water drinken en naar de wc lopen ik hoop dat dit gauw voorbij is  mijn botten doen zeer veel hoofdpijn trillen iedere keer andere symptomen degene die ons dat gif heeft gegeven  gun ik niet het beste     liefs Wilhelmina

ik dacht dat ik nog een halve bromazepan had maar ik moet nog 1 bromazepan afbouwen is je bloedsuikerspiegel ook ontregeld en gaat dat over ik eet heel gezond en bij hoofpijn zie ik kleine wolkjes en soms licht flitsen ik heb wazige ogen en zo moe ik wens iedereen gezondheid   groetjes Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Wilhelmina:

ik dacht dat ik nog een halve bromazepan had maar ik moet nog 1 bromazepan afbouwen is je bloedsuikerspiegel ook ontregeld en gaat dat over ik eet heel gezond en bij hoofpijn zie ik kleine wolkjes en soms licht flitsen ik heb wazige ogen en zo moe ik wens iedereen gezondheid   groetjes Wilhelmina

@Wilhelminaik weet niet of mijn bliedsuikerspiegel ontregeld is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Yollie:

Door die gif pillen is je lichaam ontregeld ik ben een paar jaar geleden met mijn antidepressiva opeens gestopt had nergens last van maar ik had bromazepan nu nog bromazepan eruit heb wel angst hoe voel je je dan zonder pillen even vergeten God weet het wel  op hem vertrouwen is zo belangrijk   groetjes Wilhelmina

9 minuten geleden zei Yollie:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Wilhelmina:

Door die gif pillen is je lichaam ontregeld ik ben een paar jaar geleden met mijn antidepressiva opeens gestopt had nergens last van maar ik had bromazepan nu nog bromazepan eruit heb wel angst hoe voel je je dan zonder pillen even vergeten God weet het wel  op hem vertrouwen is zo belangrijk   groetjes Wilhelmina

Yollie de dokter kan het zien een prikje en hij ziet het je hoef niet naar het ziekenhuis 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-4-2020 om 13:09 zei Ometon:

Hallo Wilhelmina

Ja meid het is een ramp hier niet veel beter angst paniek op willen geven kan geen prikkels aan geluid licht. Mensen 

En slaap nog steeds niet meer dan 3 a 4 uur  ik ben gesloopt 

En eenzaam 

Hallo ometom ik hoop het dat beter met je slaap te weinig slaap is heel vervelend ja prikkels verdraagt je niet en niet tegen geluid heb ik ook kan je melatonine niet nemen hielp je dat maar en bij jullie ook angst en paniek moeilijk je ometom wat een onrust overal mogen er betere tijden komen   liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ometon eenzaam? Heb je geen partner dan of kinderen? Ja dan kan je nog eenzaam zijn hoor. En een ommetje maken gaat nu ook niet. Ook geen huisdier waar je wat afleiding van hebt. Dan is het helemaal kluten. Blijf maar veel hier op het forum komen misschien helpt het een beetje.

Sterkte kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-4-2020 om 08:38 zei Ometon:

Woon hier al 23 jaar ben erg ziek van de clonazepam ook toen ik nog niet afbouwde ben in januari verslaafd geraakt in 2 weken tijd 

Daarna hell en alleen bij verschijnselen 

Lieve Ometom hoe gaat het met je zo ver weg in Thailand gaat het beter met medicijnen ellendig wat er allemaal gebeurt op de wereld ik hoop dat je wat rustiger ben ik wens je beterschap en dat je wel slaap   liefs uit Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Wilhelmina

Hoop dat het met jou wat beter gaat nu 

Hier niet echt goed daar ik paradoxaal op clonazepam reageer betekend het doet het tegenovergestelde van wat het zou moeten doen 

Dus altijd symptomen nooit echt ff rust ook niet als ik wat dagen niks afbouw 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...