Spring naar bijdragen

Huiskamer 16 03 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Nou dat virus wordt steeds gekker. En waarom? Het is gewoon een griep! Ik snap het niet meer? Wereld wordt gek. Alles gaat dicht. Ik leefde al geïsoleerd. Dus geen verschil. Het is te gek voor woorden . 

En mn hoofd ook. Gister heel de dag drukkend squeezend pijnlijk gevoel. Geen prikkel kan er in. Dus niks doen dan de dag doorzitten, huilen en proberen. Nu ook minder geslapen en wakker met angst hartbonzen en jawel weer een drukkend hoofd.

Sinds die intake is t niet meer weg gegaan. Heeft me echt een klap gegeven. Ben zo moe en raar. 

We gaan weer knokkend de dag door en hopen dat het mag minderen die overprikkeling in t hoofd.

Gisteravond probeerde ik een filmpje te kijken over een man die iets tekende zonder geluid. Halverwege werd t me teveel en ik sloot mn ogen en zag t voor mn ogen flitsen.

Nou ja we moeten blijven ademen. 

Heeft iemand hier al corona? 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Louisa:

Goedemorgen.

Nou dat virus wordt steeds gekker. En waarom? Het is gewoon een griep! Ik snap het niet meer? Wereld wordt gek. Alles gaat dicht. Ik leefde al geïsoleerd. Dus geen verschil. Het is te gek voor woorden . 

En mn hoofd ook. Gister heel de dag drukkend squeezend pijnlijk gevoel. Geen prikkel kan er in. Dus niks doen dan de dag doorzitten, huilen en proberen. Nu ook minder geslapen en wakker met angst hartbonzen en jawel weer een drukkend hoofd.

Sinds die intake is t niet meer weg gegaan. Heeft me echt een klap gegeven. Ben zo moe en raar. 

We gaan weer knokkend de dag door en hopen dat het mag minderen die overprikkeling in t hoofd.

Gisteravond probeerde ik een filmpje te kijken over een man die iets tekende zonder geluid. Halverwege werd t me teveel en ik sloot mn ogen en zag t voor mn ogen flitsen.

Nou ja we moeten blijven ademen. 

Heeft iemand hier al corona? 

 

@Louisa. Nee gelukkig geen corona. Dat zouden we echt niet meer erbij kunnen hebben. Zoals je zegt, we moeten door blijven ademen. Ik ervaar nu ook wat lichte stroom in mijn hoofd maar meer aan de linkerkant van mijn lijf. De hele dag door. Ik word er gek van. Ik vraag me af wanneer het ophoudt. Ik ben al een paar dagen van de benzo af. Slapen is nog verschrikkelijk. Iedereen veel sterkte weer vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yollie allereerst wat ontzettend goed dat je van de benzo af bent. Top. Ik hoop dat je snel helemaal hersteld. 

Ik krijg echter het gevoel dat jij de indruk hebt nu je van de benzo af bent, je klachtenvrij zou moeten zijn. Als dat zo is, heb je dus niets van dit forum geleerd. Niets is nl minder waar. En al helemaal na zo'n grote sprong naar 0. Van 0,5 clonazepam naar 0 is al nogal een stap, tzelfde als van 10 mg dia naar 0. Daar doe ik dus 9 maanden over. Ik acht de kans dat je nog lang klachten houd eerder reëel. Als je dit weet, kun je er misschien beter mee omgaan. Overgaan doet t, alleen kan niemand je zeggen wanneer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei doorbijter:

@Yollie allereerst wat ontzettend goed dat je van de benzo af bent. Top. Ik hoop dat je snel helemaal hersteld. 

Ik krijg echter het gevoel dat jij de indruk hebt nu je van de benzo af bent, je klachtenvrij zou moeten zijn. Als dat zo is, heb je dus niets van dit forum geleerd. Niets is nl minder waar. En al helemaal na zo'n grote sprong naar 0. Van 0,5 clonazepam naar 0 is al nogal een stap, tzelfde als van 10 mg dia naar 0. Daar doe ik dus 9 maanden over. Ik acht de kans dat je nog lang klachten houd eerder reëel. Als je dit weet, kun je er misschien beter mee omgaan. Overgaan doet t, alleen kan niemand je zeggen wanneer

@doorbijterdat snap ik. Ik heb het forum begrepen hoor. Het is net als bij iedereen. We willen zo snel mogelijk van onze klachten af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier rustig. Zijn er mensen die bang zijn voor het corona virus????  Ook daar kun je over schrijven hé? Vroeger namen we een stoot pillen om die angst maar niet te voelen. Nu doen we het zonder, maar dat betekent niet dat we er hier niet over mogen schrijven. We moeten het kwijt.

Ikzelf maak me niet zo druk. Wel net even boodschappen gedaan maar er zijn zo weinig mensen dat het bijna geen kwaad kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me over mezelf niet zoveel zorgen... maar wel over mijn situatie als we straks verplicht binnen moeten blijven... en ik niet meer kan hardlopen, en als mijn sollicitatiegesprekken geen doorgang kunnen vinden omdat het verplicht thuiswerken blijft de komende tijd, ik voel me gewoon heel onzeker over allerlei zaken en merk dat ik moeilijk alleen kan zijn, dus gelukkig kon ik nu wel naar mijn ouders toe, maar wel met 1,5 m afstand en slapen op verschillende plaatsen in huis en niet aan dezelfde tafel zitten (mijn vader heeft diabetes). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...