Spring naar bijdragen

Onze huiskamer zaterdag 7-3-2020

Yollie

Aanbevolen berichten

Op 8-3-2020 om 01:41 zei JohannaEliesje:

Ik ben afgelopen maandagochtend begonnen met Diazepam. 3 x 5 mg per dag. Dit in plaats van 15 mg Oxazepam overdag en 5-15 mg Zolpidem per nacht. Ik voel me veel rustiger en slaap heerlijk. En dat wil wat zeggen, want ik moet slapen me een full facemask over m’n neus en mond voor mijn Bipap-apparaat (nachtelijke beademing). Ik word maar 1 x per nacht wakker , meestal rond een uur of 4, daarna slaap ik zo door tot 9.00 uur. Elke dag neem ik ‘s morgens 2 tabletjes van 2 mg. + 6/7 deel van een half tabletje van een miligram, dag erna 5/7; tot ik op d3 7 e dag nog maar 4 mg neem. Met de 2 x 5 mg van de middag en avond in één week  heel geleidelijk 1 mg. afgebouwd. Maandag zelfde procedure, maar dan met de middagdosis. En zo verder. Eind mei zou ik dan ‘uitgeslopen’ kunnen zijn. 

Door het hebben van een plan, mét support van mijn huisarts, voel ik me zekerder en krijgt de angst geen voet meer aan de grond! 

@JohannaEliesje super. Je zit op de goede weg. Bij mij is verder geen angst aanwezig. Alleen slechte slaap. Ik neem daar niks voor in want bij alle middelen moest ik steeds verhogen. En nog last van irritante trillingen wat ik begrijp door afbouw komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...