Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 februari 2020

Roberto

Aanbevolen berichten

Zojuist zei nancy:

Nee anijs, dat is goed voor het zog :D. En bruin bier is ook goed voor de bostvoeding. En Pleegzuster Bloedwijn om aan te sterken. 

Wat is het zog? :wacko:

Bruin bier? Zoiets als tafelbier? Dat mochten wij als kinderen soms eens van proeven. Bij ons waren t amandelen voor de borstvoeding.

Pleegzuster bloedwijn?? :face-icon-small-shocked: :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nicotine kauwgom ed zijn bull @fleurtje. De nicotine afhankelijkheid is er met een paar dagen, uiterlijk een week af. Het is de gewoonte van roken die ons de das om doet. Googel maar. En ik kan dit bevestigen. Ik rook op vakanties nooit. Mijn man heeft er een hekel aan nl. Thuis gaat er een pakje per dag door. Puur uit gewoonte, het “momentje”. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei fleurtje:

Ik denk dak maar es aan t eten begin.

Ik vond een tijdje geleden een Hermes sjaal voor 1 euro  en een Fendi jas voor 8 euro. Zulke dingen geven mij een fijn gevoel. Daar zou een job in moeten zitten.

Laters :rose:

Wauw! Ga je het verkopen? Ik zou het niet herkennen als ik het tegenkwam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Penny:

Nicotine kauwgom ed zijn bull @fleurtje. De nicotine afhankelijkheid is er met een paar dagen, uiterlijk een week af. Het is de gewoonte van roken die ons de das om doet. Googel maar. En ik kan dit bevestigen. Ik rook op vakanties nooit. Mijn man heeft er een hekel aan nl. Thuis gaat er een pakje per dag door. Puur uit gewoonte, het “momentje”. 

Tja t 1 hangt natuurlijk voor mij dan alsnog samen met t ander. In plaats van een sigaret in mijn mond te steken deed ik t drie jaar met zuigtabletjes. Is gezonder maar ook niet alles. T is vooral dat wat in je hoofd zit, das waar..

Wow! Kan jij zo omschakelen? Een vriendin van me kan dat ook. Voor mij zou dat nu net weer te moeilijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Penny:

Wauw! Ga je het verkopen? Ik zou het niet herkennen als ik het tegenkwam. 

Dat is dan weer 1 van mijn verschrikkelijk irritante eigenschappen.

Ik vind dat dan zo cool, kom zoiets nooit meer tegen en wil t bijhouden terwijl ik er niets mee ben. Absoluut niets. Een vriend van me wordt er gek van. Hij zegt verkoop die handel en koop je er iets fijn mee. En uiteraard heeft hij gelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is wel een ding van mij, ik kan zo de knop omzetten. Al lukt het danweer niet als ik thuis ben, dan hoort het bij mijn ontspanning. Raar, maar zo werkt het. Ik denk dat het stoppen met drank daarom bij mij ook zo ging, knop om. Nadeel is dat ik dit ook met mensen heb. Ik mag ze, of niet, geen middenlijn. Kan dan ook niet fake gezellig doen. Zal wel een label voor zijn, mocht ik dat willen. ;)

Ik zou ook zeggen; verkopen die handel. Iig op marktplaats of zo zetten om te kijken wat je ervoor kunt krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Penny:

Nadeel is dat ik dit ook met mensen heb. Ik mag ze, of niet, geen middenlijn. Kan dan ook niet fake gezellig doen. Zal wel een label voor zijn, mocht ik dat willen. ;)

Nah Ik hou nog teveel rekening met zij waar ik niets mee heb.

T mes snijdt natuurlijk aan twee kanten maar op dat vlak wil ik dan toch wat meer van wat jij hebt hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Penny:

Misschien ipv marktplaats iets van The next closet. Daar verkopen ze alleen designer spul. Zijn meer van die sites.  Toch leuk om erop te zetten en kijken wat het doet. 

Ah the next closet. Heb ik ook al aan gedacht maar moet t nog eens uitpluizen. Volgens mij vragen ze 20% van de verkoopprijs, wat te doen is. In tweedehandswinkel zoals Pardaf en Rosier vragen ze 50%. Op catawiki dan weer 15% dacht ik. 

T uitpluizen is vast een verborgen excuus. Maar jij en de vriend hebben meer dan gelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn kat laten opnemen en had er achteraf veel spijt van omdat t twee dagen daarna alleen is gestorven in zo een kooitje. Dan had ik ze liever terug mee naar huis genomen. Anderzijds kon ik niet inschatten hoe slecht ze was omdat de arts niet duidelijk genoeg was over haar conditie vond ik. Misschien wou ik t ook niet echt zien.

Ik denk dat ik alsnog voor de onderzoeken zou gaan. Maar ik zou eerder ingrijpen als ik zag dat het niet goed ging. Ik zou t moeilijk hebben moest ik niet zeker weten dat t niet behandelbaar was en het beestje had laten inslapen.

Denk ik.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...