Leentje Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Ik ben de dag doorgekomen en ik heb vanmiddag gewerkt,net thuis en nu nog wat klusjes wegwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Voor mij ook bijna dag 2 ! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Succes jullie! Leentje je lijkt gemotiveerd. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 10 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Ik begin er misselijk van te worden dat er op deze dag(dinsdag)nog niemand van de moderators contact met mij heeft gezocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje Geplaatst 10 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Zojuist zei Leentje: Ik begin er misselijk van te worden dat er op deze dag(dinsdag)nog niemand van de moderators contact met mij heeft gezocht Ik heb dit op een kontaktformulier geplaatst en niet op het forum,ik begrijp ook niet hoe dit werkt, maar ik wil wel antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Zie je dat vlaggetje bovenaan je bericht staan, Leentje? Als je daar op klikt kun je een rapport sturen naar de moderators. Maar weet je wel zeker dat je hier weg wilt? Je bent van harte welkom om te blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden