Louisa Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Ik heb een veel te snelle en hoge ademhaling. Ik doe elke middag en avond oefeningen. Ik had een fijne app Dare die ik elke avond deed - hele prettige ademhalingsoefeningen, maar nu besloten ze te vernieuwen en is het weg en alles is betalen. Ik heb wel iets nieuws gevonden. Breathe in. Was wennen maar op zich wel okee. Verder heb ik 2 yt filmpjes om te ontspannen. Soort bodyscan. Mijn vraag hebben jullie een topapp om mee te ontspannen? Wil vooral mn ademhaling beteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 Goedemorgen @Louisa, Ik heb de VGZ mindfulness app (gratis) daar zitten ook bodyscan's/meditatie en ademhalingsoefeningen tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 @Louisa Mediatie moments. Is ook met binaural beats die je hersen golven beinvloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 13 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2020 @Louisa ik kan me aansluiten bij de VGZ mindfulness app. Je hoeft niet aangesloten te zijn bij VGZ, het is voor iedereen. Er zijn twee verschillende stemmen en veel verschillende tijdsduren vd oefeningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 VGZ app vond ik niks. Misschien omdat ik al een fijne bodyscan doe en dan ga je vergelijken. Wilhelmina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 19 uur geleden zei Deligaf1: @Louisa Mediatie moments. Is ook met binaural beats die je hersen golven beinvloed. Ja daar heb ik van gehoord. Alpha en beta golven. Werkt dat bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Bij mij werkt dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 26 minuten geleden zei Deligaf1: Bij mij werkt dat Waar vind je die golven. Zijn het geluiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Is het deze app. Zijn meer met die naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 @Louisa Die app is het inderdaad, het zijn een soort geluidsgolven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 8 minuten geleden zei Deligaf1: @Louisa Die app is het inderdaad, het zijn een soort geluidsgolven. Ik ga m downloaden en kijken vanavond of het wat is. Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 (bewerkt) Hoi @Louisa, Voor iedereen is het verschillend natuurlijk, maar ik las een blog over geluidsgolven/binaural beats bij het gebruik van benzo’s. Het wordt niet aangeraden en kan klachten verergeren. Omdat jij al veel klachten mbt je hersenen voelt wilde ik dit toch even zeggen. Ik zal de blog er even bij zoeken waar het stond. Deze vrouw weet waar ze het over heeft. Ze schrijft goede blogs en heeft zelf ervaring met benzo’s: https://benzowithdrawalhelp.com/recovery/avoid-binaural-beats-and-other-healing-tones/ 14 januari 2020 bewerkt door ELL Link toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 O dan hou ik me er verre van. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden