Louisa Geplaatst 10 januari 2020 Rapport Geplaatst 10 januari 2020 (bewerkt) Hoi hoi ik ben netjes ingelogd bij benzobuddies. Ik heb dus een profiel, maar ik kan niks posten. Als ik de zoekmachine rechtsboven gebruik krijg ik de foto hieronder? Iemand wel gelukt om te zoeken of te posten? Wat doe ik verkeerd 10 januari 2020 bewerkt door Louisa
Louisa Geplaatst 10 januari 2020 Auteur Rapport Geplaatst 10 januari 2020 Ah ik denk dat ik het snap. Je moet eerst door een account approval desk...
Louisa Geplaatst 10 januari 2020 Auteur Rapport Geplaatst 10 januari 2020 Via dat kun je een intro plaatsen en dat gaan zij goedkeuren en dan hoop ik dat ik kan posten en zoeken Ik laat weten als het gelukt is voor anderen die op hetzelfde stuiten.
EefjeJ Geplaatst 10 januari 2020 Rapport Geplaatst 10 januari 2020 Klopt inderdaad je moet je eerst introduceren en dan kan je posten en de zoekfunctie gebruiken . Succes! Louisa reageerde hierop 1
Lightspacer Geplaatst 10 januari 2020 Rapport Geplaatst 10 januari 2020 Goede tip trouwens het ‘benzobuddies’ forum. Ik zit er al heel lang op en je kunt er veel informatie vinden. Louisa reageerde hierop 1
Louisa Geplaatst 10 januari 2020 Auteur Rapport Geplaatst 10 januari 2020 Mooi!!!! Kan ik eindelijk zoeken. Het frustreerde me al. Ging topic voor topic langs maar dat is voor mijn hoofd nu veel te belastend. En in de titel vind je niet wat je zoekt... Vallenenopstaan1 reageerde hierop 1
Yollie Geplaatst 10 januari 2020 Rapport Geplaatst 10 januari 2020 5 minuten geleden zei Louisa: Mooi!!!! Kan ik eindelijk zoeken. Het frustreerde me al. Ging topic voor topic langs maar dat is voor mijn hoofd nu veel te belastend. En in de titel vind je niet wat je zoekt... @Louisa heb ik ook een keer gehad. Ik heb me toen opnieuw aangemeld onder een andere naam Louisa reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden