Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 30-12-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei doorbijter:

Het iedereen,

Wat een strijd he. Nooit gedacht Dat ik t op de diazepam nog zo ontzettend zwaar zou krijgen. Voel me in en in slecht en daarnaast erg verdrietig. En wanhoop dat ik nog zoveel moet afbouwen. Ik weet dat er velen in dezelfde ellende zitten, helaas. 

Don't give up.

Elk uur is een uur dichter bij genezing

Ha @doorbijter, ik wil je even een hart onder de riem steken. Ik weet dat je het al heel lang zwaar hebt, maar je zet toch door. Je doet je nickname alle eer aan, respect! 10 mg te gaan is veel, maar in je eigen tempo moet dat te doen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Angke:

Had,heeft iemand ervaring met zware benen? Het gevoel hebben dat je door je benen gaat vallen? Als ik 10min recht sta beginnen mijn benen en lichaam te bibberen....is geen pretje. Iemand???

Groetjes Angke xxx

@Angke. Ik heb ook bibberende benen. En heel erg last van mijn knieën. Fysio zegt irritatie. Ik betwijfel het. Het wordt steeds erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei bolletje:

Goeie avond Wilma,

Ik denk dat alle klachten elkaar in stand houden. Dat afbouwen gaat met een hele hoop spanningen gepaard. Spanningen zoeken de zwakste plek op in je lichaam en dat is hoogstwaarschijnlijk jouw nek en hoofd. Probeer het vanavond je nek eens lekker warm te houden door een kruik of plastic fles. Warmte ontspant. Als je voor dat je naar bed gaat een hele warme douche neemt en straalt op je nek zal het misschien minder worden.

De vorige keer had je het ook over je angst. Heb je toen geprobeerd om in een zakje in en uit te ademen? Doe dat eens een paar minuten. Je heb last van hyperventilatie en gaat daardoor heel snel adem halen. Daardoor krijgen je hersenen veel te veel zuurstof, daardoor ga je raar denken, en krijg je angsten. Ik weet bijna zeker dat als je je adem rustig krijgt, die angst om dood te gaan minder wordt, misschien gaat het wel helemaal weg. Heb je wel eens gedacht aan yoga?

Als je zoveel voelt met name angst voel je je ook heel kwetsbaar, en daardoor ga je ook mensen ontwijken en krijg je straatvrees omdat je toe geeft aan die angst. Dan wordt de angst met de dag sterker en sterker en op het laatst durf je je bed niet meer uit. Probeer toch iedere dag heel even naar buiten te gaan meid, anders gaat het steeds slechter met je. Je kan hier overheen komen echt, maar ga dingen doen.

 

 

21 uur geleden zei bolletje:

Goeie avond Wilma,

Ik denk dat alle klachten elkaar in stand houden. Dat afbouwen gaat met een hele hoop spanningen gepaard. Spanningen zoeken de zwakste plek op in je lichaam en dat is hoogstwaarschijnlijk jouw nek en hoofd. Probeer het vanavond je nek eens lekker warm te houden door een kruik of plastic fles. Warmte ontspant. Als je voor dat je naar bed gaat een hele warme douche neemt en straalt op je nek zal het misschien minder worden.

De vorige keer had je het ook over je angst. Heb je toen geprobeerd om in een zakje in en uit te ademen? Doe dat eens een paar minuten. Je heb last van hyperventilatie en gaat daardoor heel snel adem halen. Daardoor krijgen je hersenen veel te veel zuurstof, daardoor ga je raar denken, en krijg je angsten. Ik weet bijna zeker dat als je je adem rustig krijgt, die angst om dood te gaan minder wordt, misschien gaat het wel helemaal weg. Heb je wel eens gedacht aan yoga?

Als je zoveel voelt met name angst voel je je ook heel kwetsbaar, en daardoor ga je ook mensen ontwijken en krijg je straatvrees omdat je toe geeft aan die angst. Dan wordt de angst met de dag sterker en sterker en op het laatst durf je je bed niet meer uit. Probeer toch iedere dag heel even naar buiten te gaan meid, anders gaat het steeds slechter met je. Je kan hier overheen komen echt, maar ga dingen doen.

 

Hallo allemaal ik heb l-Theanine van now 100  mg gekocht  ik heb de apotheek gebeld het mag bij bij bromezepam gebruikt worden. Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-12-2019 om 07:44 zei bolletje:

Hé daar iedereen,

Alles nog onder controle bij jullie? Ik moet zo werken maar ben al zo'n 10 dagen stevig aan het bulderen. Heb wel codeïnetabl.  maar dat help niet, dus maar eens kijken of ik ff langs kan wippen bij meneer de dokter.

Zo nu naar het werk. Later kanjers.

@Bolletje. Sorry maar ben heel erg jaloers op je. Ik ben mijn goedbetaalde baan door dit alles kwijtgeraakt. Ik hoop dat het ook goed met mij komt. Ik heb vannacht heel goed geslapen zonder quetapine maar  door afbouwen van xanax wordt de angst erger. Ik wil bijna weer verhogen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Yollie als jaloezie maar geen afgunst wordt is dat niet erg hoor. Je hoeft geen sorry te zeggen, als je van nature een beetje positief bent, komt het bij jou ook terug, geloof me. En en dat vergeten mensen wel eens, je kan alleen het positieve voelen als je de andere kant ook hebt ervaren. En dat heb ik in mijn leven meer dan genoeg gehad.

Kijk je hebt vannacht zonder quetapine heel goed geslapen maar door...……..enz. Wat ik bedoel met positief is b.v. Door het afbouwen van...……….. MAAR  ik heb vannacht wel heel goed geslapen. Je draait het om. Je neemt je angst serieus en stopt het niet weg maar geeft het minder lading, je legt de nadruk op het goeie slapen.  Iedere gedachte en gevoel slaat zich op als ervaring in je lichaam.;) Mahahar ik heb de wijsheid niet in pacht hé? Het is m'n eigen ervaring. En toch ben ik verslaafd geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...