Spring naar bijdragen

Ma 23 dec 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Ecg was redelijk en toch moet ik tot 12 uur blijven  Voor de zekerheid, dom protocol voor mezelf. Bij anderen verstandig natuurlijk. Heb mijn schoonzus naar huis gestuurd, ga echt niet dood hoor. En slapen zal niet lukken, de nacht zuster zei al meteen  NEE, echt een heks van mens maar goed leg mij erbij neer. Komt door die 4 halve liters, normaal kon ik  eer meer aan. Nu niet meer, dat heb je met geheel stoppen. Uitzitten tot vandaag 12 uur en woon 5 min van het zhuis,. Maar goed ik luister maar naar die heks

Djw @Myle voel me iets minder alleen door jou, wil weg hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap dat je weg wil. Zo'n nachtzuster is al snel een heks ook. Ze willen allemaal het beste en bedoelen het goed maar ja. Jij wil WEG!. Logisch. Ik ken het, heb vanalles uit en van mezelf getrokken om het ziekenhuis zo snel als kan uit te rennen (hoewel het meestal beleefd, lopend, liegend en vooral hé goede morgen!!: was). En dan snel weg. 

Maar wat ik me vooral afvraag nu is of je van plan bent om het pad wat je ingeslagen had weer wil oppakken. En willen is dan een verkeerde woordkeuze. Maar denk je dat het je lukt? Of is het running naar huis/uit het ZH richting de drank? Als dat zo is vind ik dat niet vreemd ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle was droog heel veel welen en een paar halve liters bier collega;s, werkelijk waar normaal kan ik veel meer aan.

Ga en zal bespreken weer. Mijn bloeddruk is nog nooit zo hoog geweest. Maar viel flauw thuis, kwam echt niet door die 4 halve liters Moet stiekem tikken op mobiel, dat mens zegt steeds  weg dat ding haaha. Die broeder is wel leuk, steeds komt ie kijken, denk dat mijn bloeddruk daarom zo hoog is. Doe wat ze maar wil kofffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je niet zelf even koffie kunt sneaken is het wel lastig. Maar het is nu ook geen koffie tijd. Je moet blijven tot morgen 12 uur tenminste.. Probeer je eraan over te geven, hoe lastig het ook is. Mij helpt het vaak om niet meer actief t e zijn op mijn telefoon. Op het forum niet, maar ook op andere sites. En soms kon ik nog eens iets meekrijgen/meeluisteren wat de verpleegkundigen en artsen aan bon prix kleding hebben besteld wat totaal niet past. Of vakantiw die helemaal in duigen vielen. Net een soap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die broeder lijkt me tenminste wel sympathiek. Maar eehm je hebt een partner :ph34r:

De hoeveelheid bier lijkt me niet uit te maken trouwens. Je lijf protesteert. Dat zegt genoeg. 

Ik maak me trouwens knettergek omdat ik mijn buurman hoor snurken!? Die snurkt wel echt heel hard want nouja. Dit is niet normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw lieverd, jij moet nu ook opslomen en rusten, sta ik niet bij eens stil. Wil dat het 12 uur is , heb de broeder gevraagd of ik om 3 uur met hem mee kon, ze snauwde, nee echt geen leuk mens, mijn leeftijd maar wat een kop. Hij zei heel grappig ja btw. Trusten lieverd. Zit dit wel uit tot 12 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag naar huis, mijn broer brengt mij thuis. Dat was de voorwaarde en de bloeddruk perfect nu met medicatie. Hij komt mij zo halen die lieverd. Kan ik echt slapen, lukt hier echt niet, tussen dat gehoest en geproest.Heb het wel deels afgedwongen, moet gewoon niet meer drinken, nooit meer. Nu sta ik er achter, heb GEEN afhangende mondhoek meer.

Wel overmorgen refusal en ik sta daar nu achter. Natuurlijk wil ik dit niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je broer je thuis brengt. Voor de rest hoef ik denk ik niet iets te zeggen. Weet dat ik intussen wel op je uithoudingsvermogen. vooral vertrouw en geloof. Het lijkt of je het daar van moet hebben vaak. Heel veel liefs. Ik hoop dat je nog iets kan slapen zonder gekuch en piepjes en en. 

Ik weet natuurlijj niet of die refusal een soort dwang is nu. Vanuit je omgeving of waaruit ook maar. Maar hopelijk geeft het je een beetje rust. Dat kun je voor jezelf voor je uitschuiven maar je kan je ook overgeven aan iets wat helpt

 al snap ik dat dit niet zo voelt nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat jij ook zo wat kan slapen.

Nee die refusal is geen dwang, opluchting want dan weet ik  gewoon dat ik niet meer kan drinken. Ooit 2 maanden gebruikt en ging goed.

Djw dat je er was en nu RUST ook voor jou. 10 minuten is hij er en kan ik weg. Mijn ouders zijn gestorven in dit ziekenhuis, wil weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap dat je dan snel weg wil. Ik hoop dat je op de refusal goed reageert. En het neemt niet zucht/ttek weg natuurlijk, maar hopelijk werkt het voor je en geeft het de opluchting ook vooral. Jij bent wss al onderweg naar huis en ik ga nu toch even naar bed. 

En ik was /ben er graag. Net als dat ik jou graag lees en het fiin vind als je er bent.Maar voor ons allebei in een andere (mentale) staat het liefst:rose:;)

 

bewerkt door Myle
woord
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...