Lika Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 mijn bloeddruk daalde heel erg toen ik stopte met drinken. binnen 2 weken. Van niet mogelijk om te opereren tot bloeddruk van een jonge meid. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Weer iemand die heel nabij is overleden. Kwam eraan. Dat wisten we. Onwerkelijk vind ik de dood. Tis me het jaartje wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 @Bor hou je taai! sterkte. Moe. Zieken op mijn werk, dus ik doe extra taken. Gaat niet van harte. Maar degene die ziek is heb ik zeer lief. Dus ook geen probleem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 ja. Heel goed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 pff.. wilde ik vandaag mijn band oppompen om weer te gaan fietsen voor mijn conditie, breekt het ventieltje af.. ook nog eens een mountainbike dus weet niet of ik zo 1 2 3 het wiel eraf krijg, zo maar eens wat how to filmpjes opzoeken en naar bed. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 5 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Ik meld me droog af, slaap lekker allemaal en sterkte en liefs voor wie het nodig heeft Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 november 2019 Rapport Share Geplaatst 5 november 2019 Net thuis van mijn avonddienst. Best laat maar er overleed iemand, waar ik een goede band mee heb/had en ook met haar familie. Dat moet voor mezelf dan goed met rust en aandacht afgesloten worden. Vanavond beseffend dat ik er erg blij mee was, dat ik gisteren niet heel erg ben door geschoten. Anders had ik er niet zo kunnen zijn, als ik er nu wel kon zijn tijdens mijn avonddienst. Ironisch genoeg, ging ik na mijn dienst thuis douchen en toen stond ik in een splinter van glas op de harige douche mat. Zo vol onder in mijn voet. Wat deed dat een pijn. Eigen schuld hele dikke bult. Gecondoleerd @Lika!! Veel sterkte morgen lieve sterke @Bor En allen nogmaals bedankt voor de reacties, kan er veel mee al is het achteraf. Nu slapen/de RUST:) Misschien tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 november 2019 Rapport Share Geplaatst 6 november 2019 Kan er gewoonweg niet van slapen waar is @Yvonne ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden