Spinder Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Toch maar Quetiapine weer innemen en doorzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Heb je nog wat geslapen @Spinder? Dikke knuffel je doet het echt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Ik ben 2 uur weggeweest door de quetiapine @EefjeJ nu gaan de aanvallen weer door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 51 minuten geleden zei Spinder: Ik ben 2 uur weggeweest door de quetiapine @EefjeJ nu gaan de aanvallen weer door. Verdorie zeg, je krijgt het wel ongelooflijk te verduren...ik leef enorm met je mee en zou je zo graag willen helpen, maar hoe? Ik vind het onmenselijk wat je moet doormaken en je slaat je er zo ontzettend dapper doorheen. De aanvallen gaan echt minder heftig worden, wanneer durf ik niet te zeggen, maar het wordt echt beter, het komt echt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 20 minuten geleden zei EefjeJ: De aanvallen gaan echt minder heftig worden, wanneer durf ik niet te zeggen, maar het wordt echt beter, het komt echt goed Ik hoop het @EefjeJ ik ben heel gedreven om dit te verslaan,al verliest ik soms de controle. Mijn nachtmerrie is alleen ‘ stel je voor dat het nooit overgaat.’ Dat mijn zenuwgestel beschadigd is en ik nooit meer de oude wordt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden