Spring naar bijdragen

29-9-2019


Annie87

Aanbevolen berichten

@Spinder, Ja dat is het lastige. Ook al krijg je wel hulp, dat is geen garantie dat je geen klachten krijgt. Als ik de afbouwhulp van de psychiater had aangenomen hadden ze me in 6 weken van de Lorazepam af willen krijgen. Dat was een ramp geworden. Ik vind het oprecht naar voor je dat Eric Paling je niet wil helpen. Ik begrijp het ook niet. Hij schreef zelf dat maar weinig benzo-slachtoffers zich melden. Meld je je, neemt hij je niet aan. Ik begrijp het niet. 

Mijn huisarts is ook een zeer onkundige man. Maar hij schrijft mijn recepten voor. De rest regel ik zelf. Ik heb er deels ook zoals jij bijgezeten, en mijn redding was overgaan naar Valium en langzaam afbouwen

 

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spinder, kan jouw man eventueel met iemand praten over wat je het beste kunt doen? Om het van jou over te nemen? Dit bedoel ik goed, want ik heb zelf in mijn ergste periode meegemaakt dat ik eigenlijk niet eens meer kon praten. Ik vind het al knap dat je nog kunt schrijven, en ik weet hoe zwaar het is om nog na te denken als je je zo voelt. 

 

bewerkt door ELL
Verwijderd ivm privacy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn psychiater had ik als recepten uitschrijver, hij is aardig maar afbouw is niet zijn specialiteit.

maakte niet uit dacht ik.

ik wilde in een jaar afbouwen hij( (onwetend) in 3 mnd toen werd het  6 mnd... en nu deze shit!

en hij loopt nog trots over de tapering strips op te scheppen ( hij had hier nog nooit eerder van gehoord)hoorde ik van een psychologe 

Had Ik nou maar naar mezelf geluisterd 

maar ja het is behoorlijk kostbaar en anders was ik get dubbele kwijt geweest.

al was ik een ton kwijt geweest dan was het ut waard.

nu zit ik in deze hel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Annie87:

@Robbin jij het ook echt insulten gehad toch? Dat heb ik niet. Ik blijf er wel bij maar ik weet dat het vele verschillende uitingsvormen heeft. Het is echt een afgrijslijk gevoel als ik het heb in elk geval. Kan je op een EEG eigenlijk alleen iets zien op het moment van de aanval zelf? Of ook als je het vaak hebt, maar op het moment zelf niet? Weet je dat toevallig? Ik heb het alleen in de nacht dus dat is zo lastig...

Bij epilepsie ontstaat er een soort kortsluiting in de hersenen. Als je echt epilepsie zou hebben is dat op een EEG te zien, dat hoeft natuurlijk niet tijdens een aanval te zijn. De eerste keer had ik toevallig het hele circus op m´n hoofd, maar dat hoorde bij het onderzoek met Flumazenil. Dat is ook anders dan een EEG onderzoek voor epilepsie in het ziekenhuis. Tijdens de Flumazenil behandeling loop je daar 2x 48 uur mee in de ronte, dat is echt niet fijn. Alles wat opgeslagen word via de stekkertjes op het hoofd naar het kastje moet worden uitgelezen, bij mij was het heel uitzonderlijk dat iemand het op z´n lichaam heeft tijdens een insult. Het was op het filmpje goed terug te zien. In de andere onderzoeken naar en met Flumazenil kwamen ook een aantal insulten voor, allemaal de dag nadat het infuus met Flumazenil gestopt werd, je zit dan voor het eerst zonder je hoge dosering benzo´s + zonder het infuus. Bij mij kwam die iets eerder, de dag voor de stop van het infuus. Ik liep dus tijdens m'n insult met een pomp, infuus en het EEG op m'n hoofd plus een kastje om m'n nek in de ronte. De tweede keer dat ik een insult kreeg was ik inmiddels alweer thuis en ben toen in de ambulance behandeld onderweg naar het ziekenhuis. Daarna kreeg ik weer EEG onderzoeken in het ziekenhuis, dat is dan zeg maar de verkorte versie van wat ik had tijdens de detox. Wel met alle toeters en bellen, maar dan mag het er gelijk weer vanaf. Ook kreeg ik een mri scan om te kijken of er schade was ontstaan in de hersenen door de insulten.

Je kan jezelf niet even een stempel met epilepsie geven, dat is een serieuze aandoening die word vastgesteld doormiddel van een EEG onderzoek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spinder,

Dat snap ik helemaal, dat dat bijna niet meer lukt. 

Misschien vind je het gek om van een vreemde te horen, maar ik wil jou heel graag helpen, omdat ik weet hoe vreselijk dit voelt. Heb jij op dit moment zelf een idee wat ik voor je zou kunnen doen? 

Ik begrijp ook dat je geen vertrouwen hebt in Valium, afbouwen, dokters. Maar deze hel is ook niet leefbaar voor je. Om Valium/Diazepam later weer af te bouwen heb je ook die dure strips niet perse nodig. 

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Robbin:

Je bent heel sterk @Spinder! Je gaat er uitkomen, nu weer even volhouden tot het weer een klein beetje rustiger wordt.

 

Het is klaar @Robbin mijn maag geeft het op, krijg gloeiend pijn in maagstreek Ik kan niet meer liggen. Mijn spieren staan in een kramp. Ik draai door, zo bang voor wat er Komen gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Robbin:

Bij epilepsie ontstaat er een soort kortsluiting in de hersenen. Als je echt epilepsie zou hebben is dat op een EEG te zien, dat hoeft natuurlijk niet tijdens een aanval te zijn. De eerste keer had ik toevallig het hele circus op m´n hoofd, maar dat hoorde bij het onderzoek met Flumazenil. Dat is ook anders dan een EEG onderzoek voor epilepsie in het ziekenhuis. Tijdens de Flumazenil behandeling loop je daar 2x 48 uur mee in de ronte, dat is echt niet fijn. Alles wat opgeslagen word via de stekkertjes op het hoofd naar het kastje moet worden uitgelezen, bij mij was het heel uitzonderlijk dat iemand het op z´n lichaam heeft tijdens een insult. Het was op het filmpje goed terug te zien. In de andere onderzoeken naar en met Flumazenil kwamen ook een aantal insulten voor, allemaal de dag nadat het infuus met Flumazenil gestopt werd, je zit dan voor het eerst zonder je hoge dosering benzo´s + zonder het infuus. Bij mij kwam die iets eerder, de dag voor de stop van het infuus. Ik liep dus tijdens m'n insult met een pomp, infuus en het EEG op m'n hoofd plus een kastje om m'n nek in de ronte. De tweede keer dat ik een insult kreeg was ik inmiddels alweer thuis en ben toen in de ambulance behandeld onderweg naar het ziekenhuis. Daarna kreeg ik weer EEG onderzoeken in het ziekenhuis, dat is dan zeg maar de verkorte versie van wat ik had tijdens de detox. Wel met alle toeters en bellen, maar dan mag het er gelijk weer vanaf. Ook kreeg ik een mri scan om te kijken of er schade was ontstaan in de hersenen door de insulten.

Je kan jezelf niet even een stempel met epilepsie geven, dat is een serieuze aandoening die word vastgesteld doormiddel van een EEG onderzoek. 

Nee ik wil mezelf ook zeker niet het stempel epilepsie geven hoor. Ik vroeg me alleen af of je dat alleen tijdens een aanval kan zijn. Heb het even opgezocht nog maar ik zie dat dat verschilt. Ik ga sowieso deze week voor het eerst met een verslavingsarts praten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Annie87:

Nee ik wil mezelf ook zeker niet het stempel epilepsie geven hoor. Ik vroeg me alleen af of je dat alleen tijdens een aanval kan zien. Heb het even opgezocht nog maar ik zie dat dat verschilt. Ik ga sowieso deze week voor het eerst met een  verslavingsarts praten. Bovendien stel dat het er onder zou vallen wat ik zou hebben. Zou ik het nog een moeilijk stempel vinden want zou het echt als ontwenningssymptoom zien dan. Ik heb ook migraine achtige aanvallen gehad direct na de stop. Die voelde ik ook aankomen. Die zijn nu gelukkig over.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annie87 luister, epilepsie is niet te vergelijken met migraine. Als je een vorm van epilepsie hebt, wat voor denkbare vorm je ook ingedachten hebt, moet dat vastgesteld worden door een EEG. Ik ben bang dat de verslavingsarts je hier niet verder mee kan helpen. Epilepsie is geen ontwenningssymptoom, een insult kan alleen voorkomen tijdens het abrupt stoppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Spinder:

Het is klaar @Robbin mijn maag geeft het op, krijg gloeiend pijn in maagstreek Ik kan niet meer liggen. Mijn spieren staan in een kramp. Ik draai door, zo bang voor wat er Komen gaat

 het is heel zwaar Spinder.. Het is heel knap wat je aan het doen bent. Is het vandaag al iets rustiger geweest bij je of nog helemaal niet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Spinder:

Nee robbin het volgt elkaar in rap tempo op. Vanmiddag een half uurtje dacht ik 

 

Echt heel knap wat je doet! Ik hoop dat er straks weer een klein lichtpuntje komt voor je.. Wat ben je nu aan het doen? ben je aan het lopen, of lukt het je om te zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ELL:

@Spinder,

Dat snap ik helemaal, dat dat bijna niet meer lukt. 

Misschien vind je het gek om van een vreemde te horen, maar ik wil jou heel graag helpen, omdat ik weet hoe vreselijk dit voelt. Heb jij op dit moment zelf een idee wat ik voor je zou kunnen doen? 

Ik begrijp ook dat je geen vertrouwen hebt in Valium, afbouwen, dokters. Maar deze hel is ook niet leefbaar voor je. Om Valium/Diazepam later weer af te bouwen heb je ook die dure strips niet perse nodig. 

Dat je er bent en voor me wilt zijn vind ik al zo enorm fijn. En niet denkt daar heb je haar weer. Ik heb je steun hard nodig nu, dank je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Robbin:

Echt heel knap wat je doet! Ik hoop dat er straks weer een klein lichtpuntje komt voor je.. Wat ben je nu aan het doen? ben je aan het lopen, of lukt het je om te zitten?

Ik loop de hele tijd. Probeer nu te zitten, probeer rustig te worden.

het Giert maar door, mijn spieren branden zo erg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...