Spring naar bijdragen

29-9-2019


Annie87

Aanbevolen berichten

Soms als je letters in het groot typt en dan nog vetgedrukt komt het beter tot uitdrukking. Ik had het gevoel dat je doordraaide.

Een geschreven woord is vaak wat moeilijker te begrijpen omdat je de toon erachter niet hoort.

Maar dreigen met de dood gaat mij niet in de kouwe kleren zitten begrijp je? Ik schrik daar toch van en raak een beetje in paniek. We delen hier zo veel.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Spinder:

Ik loop de hele tijd. Probeer nu te zitten, probeer rustig te worden.

het Giert maar door, mijn spieren branden zo erg 

Probeer hier weer mee verder te gaan... Laat je hier weten als het gelukt is? Dat is voor ons fijn om te lezen als het even rustig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robbin:

@Annie87 luister, epilepsie is niet te vergelijken met migraine. Als je een vorm van epilepsie hebt, wat voor denkbare vorm je ook ingedachten hebt, moet dat vastgesteld worden door een EEG. Ik ben bang dat de verslavingsarts je hier niet verder mee kan helpen. Epilepsie is geen ontwenningssymptoom, een insult kan alleen voorkomen tijdens het abrupt stoppen. 

Ik vergelijk het ook niet met migraine ik heb nu geen hoofdpijn. Ik weet wel wat epilepsie is. En ik weet ook dat het vele uitingsvormen heeft. Je begrijpt mijn bovenstaande bericht denk ik niet goed.

wat ik bedoel te zeggen is, mensen met migraine voelen vaak een aanval aankomen; aura. Bij bepaalde vormen van epilepsie is dat ook zo. Dat is de enige vergelijking die ik maak. 

Ik heb geen idee wat er allemaal in deze ontwenning gebeurd maar na 2 maanden stop heb ik deze verschijnselen gekregen. En ze zijn afschuwelijk en ik voel ze ook aankomen. Maar ik stop ermee voor vandaag op het forum. 

bewerkt door Annie87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Annie87:

Ik vergelijk het ook niet met migraine ik heb nu geen hoofdpijn. Ik weet wel wat epilepsie is. En ik weet ook dat het vele uitingsvormen heeft. Je begrijpt mijn bovenstaande bericht denk ik niet goed.

wat ik bedoel te zeggen is, mensen met migraine voelen vaak een aanval aankomen; aura. Bij bepaalde vormen van epilepsie is dat ook zo. Dat is de enige vergelijking die ik maak. 

Ik heb geen idee wat er allemaal in deze ontwenning gebeurd maar na 2 maanden stop heb ik deze verschijnselen gekregen. En ze zijn afschuwelijk en ik voel ze ook aankomen. Maar ik stop ermee voor vandaag op het forum. 

Vervelend Annie, morgen weer nieuwe kansen.. Ik begrijp je wel, maar ik zou je graag geruststellen.. Een kortsluiting in de hersenen voel je over het algemeen niet aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Robbin:

Vervelend Annie, morgen weer nieuwe kansen.. Ik begrijp je wel, maar ik zou je graag geruststellen.. Een kortsluiting in de hersenen voel je over het algemeen niet aankomen.

Ik geloof ook echt dat je het goed bedoeld hoor. Ik heb gelezen dat veel mensen het ook wel aan voelen komen. Ik weet niet wat het is. Maar het is een afschuwelijk gevoel. En ik weet niet eens of ik het wil laten onderzoeken, omdat ik weet dat het benzo ontwenning is. Ben ook niet zozeer bang, mijn enige angst is dat ik nooit beter wordt. Maar de angst voor permanente schade schijnt zo’n beetje iedereen te hebben. Ook die brain Zapps die zoveel mensen voelen, daar is amper onderzoek naar gedaan. De medische wereld weet bijna niet wat het is. Maar het ontstaan allemaal op deze rotzooi; ad, benzo’s en drugs... ik ervaar dat dan echt tijdens die aanvallen. Kan er gewoon niet aan wennen en de terugvallen komen steeds zo grandioos hard aan. 

Ik hoop echt dat het voor jou nu bergopwaarts gaat in elk geval. Veel liefs 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Annie87:

omdat ik weet dat het benzo ontwenning is.

Juist, dat is meer voor de hand liggend. 

Met jou gaat het ook bergopwaarts Annie, laat je niet kisten door de terugvallen. Ik vind het al heel wat hoor wat je allemaal kan, auto rijden bijvoorbeeld. Het komt goed Annie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Robbin:

Juist, dat is meer voor de hand liggend. 

Met jou gaat het ook bergopwaarts Annie, laat je niet kisten door de terugvallen. Ik vind het al heel wat hoor wat je allemaal kan, auto rijden bijvoorbeeld. Het komt goed Annie.

Ik weet het, het is meer alsof symptomen ook veranderen. Tijdens mijn taper had ik bijvoorbeeld andere klachten dan na de stop. En nu ook andere klachten. Er vallen klachten af, en later komen er weer andere bij... dan ben je blij dat iets weg gaat maar het lijkt wel alsof er iets nieuws voor in de plaats komt. Super vermoeiend. Hoop dat jij dat niet krijgt. 

Ik rij idd maar moet eerlijk zeggen dat het niet altijd vertrouwd is. En zoals vandaag moest ik echt de boel allemaal cancelen en dat gebeurt nog heel veel. Kan nog steeds niks plannen. Ook forceer ik bepaalde dingen. Ik weet nog dat ik maanden niet kon rijden. En eigenlijk was ik er nog steeds niet aan toe. Maar er kwam zo’n woede in mij naar boven. Een gevoel van; ik pik dit verdorie niet meer! Ik kon altijd rijden wat is dit nou voor stoms! Ik voelde me zo beroerd toen ik achter het stuur kroop. Startkabels erbij (had te lang stilgestaan). Ben gewoon doelloos gaan rijden en het ging. Maar moet eerlijk zeggen, ik was toen een maand van de pillen af maar had zulke hevige DR destijds dat het voelde alsof ik juist zwaar aan de middelen zat. Maar werd ook helemaal gek van het afhankelijk zijn en dat iedereen me ergens naartoe moest rijden. De DR is momenteel gelukkig weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei DootjesR:

Ben nu 2 maanden clean, van de pillen (20 mg temazepam). Ik nam er 4 per week, maar heb nog steeds last van ontwenningsverschijnselen. Hoelang duurt dit nog? Nam ik veel in vergelijking met jullie bijvoorbeeld?

Hallo Dootjes, welkom hier. Wat goed dat je clean bent, proficiat! Hoelang het precies duurt is moeilijk te zeggen, het ligt vaak ook aan hoe iemand ervan af is gekomen. Heb je het rustig afgebouwd of zomaar gestopt? In vergelijking met anderen ben je geen uitzondering ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei DootjesR:

Negatieve indringende gedachtes, onrust, angst, alsof mijn hoofd vol watten zit en depressie

Wat een rotzooi is het he. Je bent in 1 x gestopt, daar kan je wel even last van houden. In 1 x stoppen word niet natuurlijk niet echt aangeraden, maar dat weet je denk ik onderhand al wel. Ik zou zeggen welkom bij de club en schrijf elke dag van je af hier. Het gaat wel weer goedkomen Dootjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...