Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 september 2019

nancy

Aanbevolen berichten

Even omgedraaid. Geen kl*** nacht maar gewoon een waar ik doorheen moet. Het kan ook niet anders. Ik drink nu thee (gember) en mijn poesje ligt op mijn schoot. Zij is trouwens ook heel vies van alcohol. Ze snoof weleens in een glas alcohol wat ik had ingeschonken (maar daar moest ze natuurlijk niks van hebben. Een glas water daar drinkt ze juist graag uit. Ik zou er een voorbeeld aan kunnen/moeten nemen. 

Nouja, ik overleef het allemaal wel. Goede nacht! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jou ook! Slaap lekker. Ik ben ook dol op gemberthee ( stukjes geschilde gemberwortel in een glas met kokend water; even laten trekken; klaar):). Nu ook lavendelthee ontdekt: yogi tea for the Senseo good night. Totaal iets anders qua smaak. Maar ontspant als n tierelier. Vaak in natuur/ecowinkels te vinden. 

@Myle: wist je dat je ook op spotify (ook gratis account mogelijk) luisterboeken kunt vinden en dat de librisboekhandels iedere maand 1 luisterboek voor volwassenen en 1 voor kinderen gratis aanbieden in hun app? Zo wel luisterplezier in nacht maar geen abonnement kosten. Ga nu weer slapen. 

Voor iedereen die nog aan het woelen is: kussen opkloppen en opnieuw proberen. Ga ik ook doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Vol:

ik heb helaas maar kleine voeten, dus zodra ik leuke schoenen zie in maat 34 of 35 word ik zeer hebberig en koop ik ze 'voor het geval dat' 

Pffff, kom ik aan met mijn maat 43/44.... :(

14 uur geleden zei fleurtje:

De ollander in mij ging uit de bol! Whoop whoop! 

Heerlijk Fleurtje, ik hou van je :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...