Spring naar bijdragen

onze h. kamer 23-8-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu kanjers,

Goh zeg alweer de 8ste maand, wat gaat het toch snel hé? Hoe is het slapen gegaan? Hier word ik al een tijd 's nachts een keer of 4-5 wakker, lig dan zo'n 15 min. te wachten en boing ben weer weg. Voel me uitgerust en wil er vandaag weer flink tegen aan gaan op het werk, jullie ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Moghu kanjers,

Goh zeg alweer de 8ste maand, wat gaat het toch snel hé? Hoe is het slapen gegaan? Hier word ik al een tijd 's nachts een keer of 4-5 wakker, lig dan zo'n 15 min. te wachten en boing ben weer weg. Voel me uitgerust en wil er vandaag weer flink tegen aan gaan op het werk, jullie ook?

Ja, de Kerstshows in de tuincentra beginnen alweer bijna. Het is toch onvoorstelbaar hoe snel het allemaal gaat. 
Redelijk goede nacht gehad, straks naar het werk. Vandaag van 11 uur tot 17:30 uur, dat wordt een latertje. 
Het wordt warm dit weekend, tot en met dinsdag 30 graden. Ach, bedenk dan maar dat dat altijd nog 10 graden koeler is dan zo'n 4 weken terug! 

Fijne, zonnige dag allemaal! 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hoofd doet het slecht op het moment en ik heb geen andere reden dan ontwenning. Uit balans, niet zozeer gevoelsmatig, maar echt mijn denken. Voel me verdwaald en stuurloos. Beetje derealisatie/ depersonalisatie? Gisteravond vlak voor het naar bed gaan ineens beroerd, en spanning die eigenlijk een paniekaanval wilde worden, maar dat lukt bij mij niet op het moment want dat houd ik pirma in bedwang. Mijn vriend heeft me even vastgehouden en over mijn rug gewreven om me te helpen te ontspannen en rustig te kunnen slapen. Dat is wel gelukt.

Als ik droom weet ik altijd heel intensief wat te doen en wat er aan de hand is, en dan word ik wakker en blijft mijn hoofd soms half in die ( natuurlijk wazige en eigenlijk bizarre ) droom. Dan blijf ik overdag urenlang met dat gekke gevoel van een halve droom rondlopen.  Ben ik nu gek? :lol:

Ik heb wel zin in wat zon en vrije dagen, dus zo fijn dat het in het weekend valt. Lekker naar het strand of terras of allebei lijkt me wel wat en dan hoop ik dat ik mijn kopf wat kan ophelderen, want dit is niets. Hoop dat het een beetje te doen is voor iedereen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, 

@Kannietmeer wat vervelend. Voor mij voelt derealisatie alsof ik aan de drugs ben. Ik vind het een trip gevoel, afschuwelijk. Hoop niet dat je dat hebt. Het wordt wel heel langzaam minder hevig bij mij. Hoeveel Mg zit je momenteel met je AD? Dat over mijn rug wrijven heeft mijn moeder destijds ook gedaan en hielp heel erg goed idd. Kalmeert toch een beetje. Sterkte. 

@spirit ik hoop dat het zo blijft en dat het goed gaat met die 10 Mg! Dat zou super zijn. 

@bolletje apart he, dat je dan opeens toch weer rommeliger slaapt... gelukkig merk je het niet zo in je functioneren en ben je voor je gevoel toch uitgerust. 

Fijne avond allemaal. 

bewerkt door Annie87
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Geniet maar lekker K.N.M. ik hoop dat je je hoofd een beetje leeg kan maken.

Dank je wel Bol!

 

 

50 minuten geleden zei Annie87:

@Kannietmeer wat vervelend. Voor mij voelt derealisatie alsof ik aan de drugs ben. Ik vind het een trip gevoel, afschuwelijk. Hoop niet dat je dat hebt. Het wordt wel heel langzaam minder hevig bij mij. Hoeveel Mg zit je momenteel met je AD? Dat over mijn rug wrijven heeft mijn moeder destijds ook gedaan en hielp heel erg goed idd. Kalmeert toch een beetje. Sterkte

Ik zit nu op 32,5 mg Venlafaxine.  Ik haal wekelijks 2mg van het gewicht van de medicatie af en dat is ongeveer 1 mg in werking. Vermoedeijk moet ik volgende maand toch weer langzamer om niet meer klachten te krijgen. Meer dan 4 mg per maand zou niet meer in de juiste verhouding zijn ( volgens de theorie van het langzaam afbouwen) en mijn klachten ook weer wat kunnen verklaren.


Want ik ben niet gek ;-)
image.png.4233416bfe1fc4b73c5ab30fd86a2e04.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kannietmeer:

Dank je wel Bol!

 

 

Ik zit nu op 32,5 mg Venlafaxine.  Ik haal wekelijks 2mg van het gewicht van de medicatie af en dat is ongeveer 1 mg in werking. Vermoedeijk moet ik volgende maand toch weer langzamer om niet meer klachten te krijgen. Meer dan 4 mg per maand zou niet meer in de juiste verhouding zijn ( volgens de theorie van het langzaam afbouwen) en mijn klachten ook weer wat kunnen verklaren.


Want ik ben niet gek ;-)
image.png.4233416bfe1fc4b73c5ab30fd86a2e04.png

Idd gewoon kijken naar wat je lichaam aankan. Het is geen wedstrijd en je komt er wel vanaf! Dikke kus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...