EefjeJ Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Goedemorgen Iedereen al wakker??? Niemand weggewaaid gisteren??? Hoe gaat het vandaag, beetje geslapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Ha @EefjeJ, Wat een wind gisteren. In onze tuin is wel van alles weggewaaid, maar wij staan nog fier overeind! Heb je zelf goed kunnen slapen? Ik heb zo'n 7 uur geslapen vannacht, dat is voor mij prima. Sinds gisteren ben ik wel erg moe, dus vandaag maar even rustig aan. Verder geen verplichtingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 11 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 9 minuten geleden zei Cyclad58: Ha @EefjeJ, Wat een wind gisteren. In onze tuin is wel van alles weggewaaid, maar wij staan nog fier overeind! Heb je zelf goed kunnen slapen? Ik heb zo'n 7 uur geslapen vannacht, dat is voor mij prima. Sinds gisteren ben ik wel erg moe, dus vandaag maar even rustig aan. Verder geen verplichtingen. Ojee...ja hier ging het ook aardig tekeer... Ja ik heb wel aardig geslapen, wel nog moe en brandende ogen, maar verder wel oké Was het gezellig gistermiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 2 minuten geleden zei EefjeJ: Ojee...ja hier ging het ook aardig tekeer... Ja ik heb wel aardig geslapen, wel nog moe en brandende ogen, maar verder wel oké Was het gezellig gistermiddag? Moe en brandende ogen...precies dat. Heb ik ook Ja, het was heel gezellig. Vrienden die we niet al te vaak zien (wonen ver weg) waren op bezoek, de dag afgesloten met een gezellig etentje. Was top. EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Hi allemaal! Sinds kort gaat het beter met mij! Ik heb een hoop shit achter mijn kiezen gehad met mijn gesprekken over reintegratie, want mijn werkgever wil niet meewerken vanwege het feit dat ik maar een jaarcontract heb. Maar ik ben nu drie weken van de Seroquel af, begin me fysiek beter te voelen en kan weer hardlopen, vandaag 10km! Ik ben in de afgelopen weken een aantal keer met vrienden afgesproken, kan weer gewoon op een terras zitten en doe weer een soort van mee met het sociale leven. Ik ga vanavond voor het eerst weer in mijn eigen huis slapen, waar de nachtmerries begonnen, maar ik begin iets vaster te slapen en zit nu al twee weken opnieuw op 4 mg diazepam die ik heel langzaam ga afbouwen. Maar op sommige momenten is het nerveuze en krampachtige gevoel weg uit mijn lichaam en als ik hardloop heb ik het gevoel dat er wel iets goedkomt, al is de morgen erg moeilijk (dan zie ik alles heel negatief in) en is elk gesprek met mijn werkgever een verzoeking, ik wil werken maar ze willen me niet laten reintegreren in mijn oude functie... morgen weer met rechtsbijstand bellen. Maar er zit vooruitgang in en de mist in mijn hoofd trekt langzaam op! Annie87, Ikdoeertoe en Leen reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 11 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Wat goed zeg @Meisjeamsterdam blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden