Freebird Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Hey iedereen, Ik weet dat ik alles stap voor stap moet doen. Ik probeerde van alles te regelen maar door vakanties en volle agenda's heb ik het gevoel alsof alles weer even tegenzit. Geen geld en ik voel me niet fijn thuis. Toen ik vrijdag uit de kliniek kwam moest ik wel terug naar huis en nu weet ik niet meer wat ik moet doen, kent iemand misschien een safehouse in Amsterdam? Iemand nog tips en adviezen hoe je me setbacks en eenzaamheid kan omgaan? Uit de veilige bubbel van de kliniek zijn is heftiger dan ik had verwacht. Bedankt voor het lezen Groetjes Freebird Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Ik heb je een mailtje gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Heb je een telefoonnummer voor terugslagen? Hopelijk lukt het je wat te regelen, en heeft Nadia een goede tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Kan me voorstellen dat dat een omslag is. Heb zelf geen tips voor je helaas, maar wil je veel sterkte wensen. Vandaag neem je de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 Hey Freebird, Als het goed is heb je daar in die kliniek een back-up plan gemaakt om iets te kunnen doen als jij je zo voelt als nu. Desnoods de kliniek even bellen, je zal daar een persoonlijk begeleider/aanspreekpunt hebben gehad daar. Je kunt het altijd proberen. Goed dat je het hier meldt, hier kun je ook veel uiten. Veel mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt/doormaken. Sterkte Freebird!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2019 http://www.stichting12stappen.nl/?fbclid=IwAR0SSt9s6cfDyT5HIPtU93ABu7g5Jw3ILZdkmrRUyS7u69Inil8mIndGTOM je kunt proberen jezelf aan te melden, maar misschien vragen ze een verwijzing door de kliniek waar je uit komt. Lijkt me zowiezo wel goed om hen om nazorg te vragen als je er pas uit bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden