Verbloemen Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 goede morgen allemaal. Goh het heet de benzo de baas maar bij mij zijn mijn zenuwen mij de baas. gisteravond toch de 4e dia van 5 mg ingenomen. Uiteindelijk toch 4 uurtjes geslapen. Ik zit vet in de overleving. Bij wakker worden klotste het weer in mijn lijf en de zenuwen gieren door mijn keel. Angst en paniek pijn in mijn lijf. Nu komt er ook een enorme jeuk overal. Hoe kom ik deze dag door.......? voor degene die zich wat beter voelen een fijne dag. Degene die het moeilijk hebben heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Is er niemand die dit herkent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ja dat is zeker herkenbaar, ik denk voor een heleboel mensen. Vooral 's ochtends was en ben ik nog onrustig. Ook was ik erg nerveus steeds, zonder reden... Nu soms nog met vlagen. Ook heb ik erge jeuk gehad op mijn rug en benen, daar hielp menthol poeder goed tegen... Verder heb ik geen ervaring met omzetten of afbouwen, ik ben in één keer gestopt (helaas). Maar hoe dan ook, iedereen komt hieruit en wordt beter. Het komt echt goed Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik herken dit ook. Dit is helaas een gevolg van de te snelle afbouw. Hopelijk stabiliseer je de komende tijd wel op 20 Mg Diazepam. Ik raad je ook aan om even contact te zoeken met @Kannietmeer, zij is inmiddels afbouwcoach en kan je goed helpen het overzicht weer wat terug te krijgen. Heel veel sterkte gewenst. Ik vind het echt misdadig wat jou is aangedaan. Het komt goed als je met een langzame afbouw wat meer kunt stabiliseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 1 uur geleden zei Verbloemen: Is er niemand die dit herkent? Hi Verboemen, Welkom op het forum en bij onze groep. Alles wat je hebt beschreven, ook op andere plekken, is totaal bekend en komt allemaal van de benzodiazepines. Alle rustigevende receptoren zijn afgebrand , als in een bosbrand, en dat groeit niet zomaar aan. Die paar receptoren die er nog zijn, zijn niet genoeg om je in balans te houden. Zoals @Cyclad58 schreef, is herinstalleren zeker iets wat kan helpen, maar helaas kan niemand het garanderen. Het kan ook pradoxaal reageren en en het kan dus zijn dat je ondanks de herinstallering van de Diazepam je toch nog steeds heel ziek blijft voelen. Ik vind het verbijsterend om te horen hoe de artsen je hebben (mis)behandeld. Ze hebben hun keuzes niet op wetenschappelijk onderzoek gebasseerd en jouw veiligheid is niet in acht genomen. Je schreef dat de thuiszorg je kwam douchen..... in de periode dat ik zo ziek was 2 jaar geleden, zat ik ook alleen maar als een pop in de badkuip en mijn moeder waste me dan. Ik weet hoe het is en ik wens het mijn ergste vijand nog niet toe. Je hebt inderdaad de zorg van iemand nodig, anders gaat het niet goed. Zorg alsjeblieft dat je extra goed drinkt de komende dagen. Je moet er op letten, want het word heel warm. Zet desnoods twee flessen klaar die je binnen handbereik houd, zodat je wel blijft drinken. . dikke knuffel. Ik hoop dat we je hier kunnen helpen de situatie te verbeteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Wat fijn dat ik feedback krijg. Inderdaad ik voel me een pop een mummie. Verkrampt en star. Inderdaad ik voel me heel slecht behandeld. Maar ik zit nu in het hol van de leeuw en ga er vanuit dat dit lang gaat duren. Gelukkig vannacht een paar uurtjes geslapen. Vanmorgen na inname ook 2 uurtjes geslapen. Net samen met iemand van de begeleiding in de kamer kunnen zitten. Maar alles gaat langs me heen. Ik kan niet meer huilen of lachen. Alles zit op slot. Ik hoop dat de dia tot me weer wat gaat helpen. Eigenlijk zit ik op de helft van mijn dagelijkse dosering. Wanneer kan ik ongeveer merken dat de 20 mg mij weer wat rust geeft ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Heb telefoon gehad van de ggz . Ik mag de hulpverleners niet meer bellen als mijn Angst zo hoog is .Want ook dat is verslavingsgedrag werd me gezegd. Nu heb ik een verwijsbrief voor mijn psycholoog nodig. Maar ik mag ze niet bellen. Alleen daarvan raak ik al in paniek. Wat zouden jullie doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moedig Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) Wat een waardeloze reactie van de GGZ. ik zou de huisarts bellen en even overleggen. Misschien kan die voor verwijsbriefje zorgen. Heb je iemand in je buurt: partner, vriend, kennis of wat dan ook, die je wat kan steunen of die je dan kunt bellen? 22 juli 2019 bewerkt door Moedig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 1 uur geleden zei Verbloemen: Heb telefoon gehad van de ggz . Ik mag de hulpverleners niet meer bellen als mijn Angst zo hoog is .Want ook dat is verslavingsgedrag werd me gezegd. Nu heb ik een verwijsbrief voor mijn psycholoog nodig. Maar ik mag ze niet bellen. Alleen daarvan raak ik al in paniek. Wat zouden jullie doen ? Hoe vaak bel je dan? Ze zijn er juist om je gerust te stellen en te helpen denk ik dan..... Je kunt inderdaad ook iemand die vertrouwd is voor je bellen. en bedenk....angst en paniek is vreselijk, maar je lichaam kan het aan. Het is een emotie die heel vervelend is, maar verder niet schadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Huisarts doet niks. Hij stuurt me naar de ggz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Daarom wil ik de psycholoog om daar mee leren om te gaan. Ik bel 1Xper dag en toen ik op 0 stond de crisis gebeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 De crisis kan je toch niet verbieden te bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Nou bij mij echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Even niet zo extreem Ik kon zowaar even televisie lijken. Tot gister kon ik de beelden niet eens verdragen. Nu wel brandende ogen. Maar toch....Dit geeft me hoop. Cyclad58 en Kannietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Op 22-7-2019 om 17:56 zei Verbloemen: Heb telefoon gehad van de ggz . Ik mag de hulpverleners niet meer bellen als mijn Angst zo hoog is .Want ook dat is verslavingsgedrag werd me gezegd. Nu heb ik een verwijsbrief voor mijn psycholoog nodig. Maar ik mag ze niet bellen. Alleen daarvan raak ik al in paniek. Wat zouden jullie doen ? Als zij de partij zijn die je door moeten sturen naar een psycholoog dan lijkt het me logsich dat je ze WEL moet bellen. 22 uur geleden zei Verbloemen: Huisarts doet niks. Hij stuurt me naar de ggz 5 Dus de GGZ moet het wel met je oplossen. Mogelijk is er gewoon niet genoeg begeleiding op dit moment voor jou traject, want als je eenmaal bij de crisisdienst bent aangemeld, dan moeten ze op zoek gaan naar een officiele aanmelding en behandel/ondersteuningstraject lijkt me. Het is toch werkelijk een zotte vertoning van de zorg in zijn geheel. Mag ik je vragen via welke instelling je in 6 weken moest afbouwen? Of was het alleen de huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Verbloemen Geplaatst 23 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2019 Van de ggz maar nu ik weer aan de diazepam ben gaat het weer slechter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden