bumperjim Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Droog afgemeld. Frankrijk eruit geknald door de VS, jammer. Mooie pot, Frankrijk had helaas teveel moeite om tot een goal te komen. Naar bed, vakantie vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 beetje veel agressie voor damesvoetbal voor Oranje had ik liever Frankrijk als winnaar gezien maar America was echt beter. nog even een vaat, een was en de vloer weer gedaan dus mag ik morgen weer naar t strand van mezelf. slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 @Bor weet niets te zeggen. Wil je steun en een knuffel sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2019 16 uur geleden zei lady jane: beetje veel agressie voor damesvoetbal voor Oranje had ik liever Frankrijk als winnaar gezien maar America was echt beter. nog even een vaat, een was en de vloer weer gedaan dus mag ik morgen weer naar t strand van mezelf. slaapwel frummers Haha je moet wel van de 1 na beste winnen als je je echt kampioen wil voelen Jammer dat we ze niet meer zien. Ik vind Diani zo leuk, zo'n bescheiden lief meisje net uit de schoolbanken met van die zachte reeënogen. Blijkt dan een furie te zijn die de verdediging helemaal gekmaakt. Gisteren helaas te weinig. En alles moest over rechts komen, Le Sommer kreeg bijna geen bal goed geplaatst. Nou ja t was geen gejatte overwinning. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden