Suzan Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Op 1-7-2019 om 18:55 zei Cyclad58: Ja, de eerste 4 weken. Daarna begon de afbouw en daarmee kwamen de klachten. Herkenbaar en hoe ga je het nu aanpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzan Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Op 1-7-2019 om 17:56 zei Kannietmeer: een kort tijdje denk ik dat het helpt, maar binnen een heel korte tijd krijg je vaak te maken met tussentijdse ontwenning en dan is het mis. Er zijn ook mensen die paradoxale reacties hebben en die voelen nooit het rustgevende effect van de lorazepam. Wat is paradoxale ? Ik geloof dat jij nu geheel van de lorazepam af bent? Uw weet er veel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 2 minuten geleden zei Suzan: Herkenbaar en hoe ga je het nu aanpakken? Ik ben al een tijdje klaar met afbouwen. Ik deed ongeveer 5 maanden over de 1e 3 mg en 7 maanden over de laatste 1 mg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 3 minuten geleden zei Suzan: Wat is paradoxale ? Ik geloof dat jij nu geheel van de lorazepam af bent? Uw weet er veel van. Paradoxale reacties zijn tegengestelde reacties, zoals het ervaren van meer angst bij het slikken van bv Lorazepam. Je verwacht dat Lorazepam je rustig maakt, maar bij een klein aantal slikkers gebeurt juist het tegenovergestelde: de angst neemt toe. Dat is paradoxaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 31 minuten geleden zei Suzan: k geloof dat jij nu geheel van de lorazepam af bent? Uw weet er veel van. Ik ben inderdaad ook helemaal van de lorazepam af sinds 10 december 2017, en heb me er goed in verdiept wat het is en wat het doet en heb met veel mensen die hier doorheen gaan gesproken, omdat ik mijn herstel-tijd het beste kon besteden door anderen te ondersteunen die het heel zwaar hadden. Dit ga ik nu ook als mijn werk doen. Lynn86 en Ikdoeertoe reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 1 uur geleden zei Suzan: Nu ben je aan het afbouwen? Hoeveel had jij er Lynn? Ik had er 8 nu 6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzan Geplaatst 6 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2019 Op 3-7-2019 om 21:39 zei Lynn86: Ik had er 8 nu 6. Hoe gaat het nu je er 2 af hebt lynn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzan Geplaatst 6 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2019 Op 3-7-2019 om 20:52 zei Kannietmeer: Ik ben inderdaad ook helemaal van de lorazepam af sinds 10 december 2017, en heb me er goed in verdiept wat het is en wat het doet en heb met veel mensen die hier doorheen gaan gesproken, omdat ik mijn herstel-tijd het beste kon besteden door anderen te ondersteunen die het heel zwaar hadden. Dit ga ik nu ook als mijn werk doen. Dat is mooi en dat je dat wil doen. Nu gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 6 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2019 2 minuten geleden zei Suzan: Hoe gaat het nu je er 2 af hebt lynn? De ochtenden zijn nog niet wat het moet zijn Vooral met het ontwaken En hoe gaat het met jou x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 6 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2019 (bewerkt) Op 3-7-2019 om 20:23 zei Cyclad58: Paradoxale reacties zijn tegengestelde reacties, zoals het ervaren van meer angst bij het slikken van bv Lorazepam. Je verwacht dat Lorazepam je rustig maakt, maar bij een klein aantal slikkers gebeurt juist het tegenovergestelde: de angst neemt toe. Dat is paradoxaal. Dit heb ik 3 dagen lang gehad na de bruiloft van mijn broer. Dan slik je dus je medicatie en dan worden je angsten heel erg extreem waarbij je denkt wat is dit?? Hoe kan dit. En dan durf je de medicatie niet meer te nemen maar als je ze niet neemt krijg je ook ontwenningsangst. Dus je kan voor je gevoel geen kant op. Ik ben toen op 8mg gezet dus het dubbele en daarna ging het pas weer. Maar dat is echt de hell op aarde dat gun ik niemand. Echt niet. Xxx 6 juli 2019 bewerkt door Lynn86 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzan Geplaatst 6 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2019 4 uur geleden zei Lynn86: De ochtenden zijn nog niet wat het moet zijn Vooral met het ontwaken En hoe gaat het met jou x Heel herkenbaar. Alleen zit nu ook nog in een moeilijke positie in relatie sferen.Heel veel stress. Daar word het ook niet beter op. Jij veel succes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 6 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2019 6 uur geleden zei Suzan: Dat is mooi en dat je dat wil doen. Nu gaat het goed met je? Het gaat nu goed met me , heel stabiel. Wel nog veel te snel heel erg moe en heb dus heel veel rust nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 6 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2019 1 uur geleden zei Suzan: Heel herkenbaar. Alleen zit nu ook nog in een moeilijke positie in relatie sferen.Heel veel stress. Daar word het ook niet beter op. Jij veel succes... Dankje wel. Hoop dat voor jou de zon ook snel weer gaat schijnen. Xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden