Bilo Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Huh, drie keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Niks. Sterkte. Ik hoop dat je ergens een goede plek krijgt. Fijn dat ze er vsndaag mee aan de slag gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Goedemiddag, Gister is het niet meer goed gekomen. Nu nog nasleep daarvan. Echt zo down was ik, bah. Vandaag nog maar even rustig aan en wat leuks gaan doen. Afgelopen winter heb ik een enorme depri periode meegemaakt door de rottige geldzorgen. Dat ging nu beter maar toch dan weer zo down voelen. Waar zit de knop? Morgen en overmorgen danslessen, daar knap ik altijd wel weer van op. Komende weken gaat het leuk worden met de voorbereidingen voor de show. Ik had ook wel wat dingen die ik los moet laten, misschien was dat het wel, de blue van gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Werkdag overleefd. Was prima. Fijn. Geeft de burger weer moed. Sowhat en Bilo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Thuisdag overleefd. Ook goed toch?. In bed en morgen beetje ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Diner overleefd waar de drank rijkelijk vloeide, maar ik heb het bij bitter lemon gehouden, kostte me niet eens zoveel moeite... Bilo en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 saaie dag overleefd, wel 2 ijsjes op Bilo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Ik de film Julia and Julie gekeken en helemaal geïnspireerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden